Voisitko käsi sydämmellä väittää; et jos ukkos olis vaikka parhaan ystäväs kans, tai siskos kans ym, sä et olis yhtään vihanen muille kun ukolles? Tota ei usko kukaan!Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mulle ei ainakaan ole aivan sama.
Mutta en mä jaksa alkaa moralisoimaan, jos joku sinkkunainen makaa varatun miehen kanssa.
Kun se sinkkunainen ei ole mun puoliso, se ei ole vannonut uskollisuuttaan minulle, toisin kun mun mies.
No eipä tossa siis ole rakkauttakaan, joten jos pelkän rahan takia olet niin se on vielä säälittävämpääAlkuperäinen kirjoittaja mä:mulle on yks hailee.... mutta multa ei tipu,ei sitte yhtään mitään... en ole tässä kuin rahan takia...
Otan osaaAlkuperäinen kirjoittaja eukko:mies käy venäläisissä huorissa rahasta ihan sama kunhan laskut maksaa ja pennun hoitaa.
Siskoa mulla ei ole, ja mun ystävät on pääasiassa varattuja, mutta mutta....ei, en mä tuollaisessa tilanteessa voisi väittää etten olisi vihainen parhaalle ystävälleni. Tottakai olisin. Mutta mä koen asian niin, että paras ystävänikin on "sitoutunut minuun". Joku tuikituntematon nainen, joka ei mua edes tunne, ei ole mulle millään lailla tilivelvollinen tekemisistään, enkä kokisi että hän on minut pettänyt jos hän mieheni kanssa makaisi. Parhaan ystäväni ollessa kyseessä kokisin, että sekä mies että ystäväni pettivät minut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisitko käsi sydämmellä väittää; et jos ukkos olis vaikka parhaan ystäväs kans, tai siskos kans ym, sä et olis yhtään vihanen muille kun ukolles? Tota ei usko kukaan!
mä en olisi vihainen muille kun ukolle!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisitko käsi sydämmellä väittää; et jos ukkos olis vaikka parhaan ystäväs kans, tai siskos kans ym, sä et olis yhtään vihanen muille kun ukolles? Tota ei usko kukaan!Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mulle ei ainakaan ole aivan sama.
Mutta en mä jaksa alkaa moralisoimaan, jos joku sinkkunainen makaa varatun miehen kanssa.
Kun se sinkkunainen ei ole mun puoliso, se ei ole vannonut uskollisuuttaan minulle, toisin kun mun mies.
no niinhän hän just sanokin että ei ole kuin rahan takia. (harjoita luetunymmärtämistä,vituttaa tuollaset tollot) ja tuollaisia liittoja on kuule paljon!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eipä tossa siis ole rakkauttakaan, joten jos pelkän rahan takia olet niin se on vielä säälittävämpääAlkuperäinen kirjoittaja mä:mulle on yks hailee.... mutta multa ei tipu,ei sitte yhtään mitään... en ole tässä kuin rahan takia...
Ihmekkös säki oot noin takakiree muija!Alkuperäinen kirjoittaja minni:no niinhän hän just sanokin että ei ole kuin rahan takia. (harjoita luetunymmärtämistä,vituttaa tuollaset tollot) ja tuollaisia liittoja on kuule paljon!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eipä tossa siis ole rakkauttakaan, joten jos pelkän rahan takia olet niin se on vielä säälittävämpääAlkuperäinen kirjoittaja mä:mulle on yks hailee.... mutta multa ei tipu,ei sitte yhtään mitään... en ole tässä kuin rahan takia...
tajusin! koska se ystäväkin on tietoinen asiasta ett oon miehein vaimoAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Siskoa mulla ei ole, ja mun ystävät on pääasiassa varattuja, mutta mutta....ei, en mä tuollaisessa tilanteessa voisi väittää etten olisi vihainen parhaalle ystävälleni. Tottakai olisin. Mutta mä koen asian niin, että paras ystävänikin on "sitoutunut minuun". Joku tuikituntematon nainen, joka ei mua edes tunne, ei ole mulle millään lailla tilivelvollinen tekemisistään, enkä kokisi että hän on minut pettänyt jos hän mieheni kanssa makaisi. Parhaan ystäväni ollessa kyseessä kokisin, että sekä mies että ystäväni pettivät minut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisitko käsi sydämmellä väittää; et jos ukkos olis vaikka parhaan ystäväs kans, tai siskos kans ym, sä et olis yhtään vihanen muille kun ukolles? Tota ei usko kukaan!
(tajusiko kukaan pointtia? )
Alkuperäinen kirjoittaja onko sulla itsetuntoa?:Ihmekkös säki oot noin takakiree muija!Alkuperäinen kirjoittaja minni:no niinhän hän just sanokin että ei ole kuin rahan takia. (harjoita luetunymmärtämistä,vituttaa tuollaset tollot) ja tuollaisia liittoja on kuule paljon!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eipä tossa siis ole rakkauttakaan, joten jos pelkän rahan takia olet niin se on vielä säälittävämpääAlkuperäinen kirjoittaja mä:mulle on yks hailee.... mutta multa ei tipu,ei sitte yhtään mitään... en ole tässä kuin rahan takia...
Ja sehän sut tekeeki loppupeleissä onnelliseks? No mihin ihminen tyytyyAlkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja onko sulla itsetuntoa?:Ihmekkös säki oot noin takakiree muija!Alkuperäinen kirjoittaja minni:no niinhän hän just sanokin että ei ole kuin rahan takia. (harjoita luetunymmärtämistä,vituttaa tuollaset tollot) ja tuollaisia liittoja on kuule paljon!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eipä tossa siis ole rakkauttakaan, joten jos pelkän rahan takia olet niin se on vielä säälittävämpääAlkuperäinen kirjoittaja mä:mulle on yks hailee.... mutta multa ei tipu,ei sitte yhtään mitään... en ole tässä kuin rahan takia...
mä en tässä ole kuin sen takia että ei tartte lähtä mihkään kaupungin vuokrakämppään näitten lasten kanssa ja voin mennä kauppaan miettimättä riittääkö rahat... rakkautta tässä liitossa ei ole, ainakaan mun puolelta...
:attn: Tämä ei sitten ihan kaikkien kohdalla päde!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne jotka pettää yhden kerran, pettää toisenki, ei se yhteen kellään jää
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:No suoraan sanottuna eipä tuo mun maailmaa kaatais jos mies johonki yhdenyön juttuun sortuis. Sanotaan niin että luotan siihen että mies tietää missä koti on
Omakohtasta kokemusta sulla vai miksi olet noin typerä? Olen pettänyt kerran, IKINÄ en enään petä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne jotka pettää yhden kerran, pettää toisenki, ei se yhteen kellään jää