Alkuperäinen kirjoittaja no näin:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
:wave:
136,41? taitaa olla se minimi. Tiiä sit muuttuuko se kun kela sen nyt alkaa maksamaan.
epäilinkin ja taas mua on "pissitetty". Luulis, että isällä olisi edes sen verran mielenkiintoa pitää lapsestaan huolta, mutta ei. Meillä siis sovittiin indeksi korotukset, mutta eipä ole isä niistä välittänyt, ajatteli tietysti, että on niin tyhmä äiti, että ei tajuu niitä pyytää. Itseasiassa olen ne noteeranut heti sillon kun ne tuli about vuosi sitten, mutta minusta isän velvollisuus on edes huolehtia elatusmaksuista kunniallisesti kun ei muutenkaan lastaan tapaa
Mää olen aina ajatellut, että myös nainen/lähivanhempi on "elatusvelvollinen". Tällä tarkoitan sitä, että en ymmärrä niitä ketkä haluu exiltä aina enemmän lisää elareita- ettei se alkuperäinen riitä(nyt en tarkoita indeksikorotuksia) vaan muuten.
Ilman muuta isäkin pitää osallistua lapsen elatukseen, mutta myös lähivanhemman.
Lähivanhemman kuluu myös osallistua lapsen kuluihin kuten etävanhemmankin. Usein vaan tuntuu, että koko elatus vaaditaan etävanhemmalta.