Kuinka monella täällä kaksi lasta ja enempää ei tule?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViciousDream
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei meille enää kiitos!
Kaksi noita lapsukaisia on siunaantunut ja siihen saa jäädä. Luonnetta löytyy ja pinnaa koetellaan, joten jo ihan oman mielenterveyden puolesta tuntuu että parempi näin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ViciousDream:
Meillä. Ikäeroa 1v9kk. Tuli hoidettua vaippaikä kerralla ja pikkulapsivaihe. Nyt tuntuu jo lian hankalalta ruveta hankkimaan kolmatta, tulisi liikaa ikäeroa. Nyt on seuraa toisistaan ja kaksi lasta muutenkin hyvä määrä. Mahtuu autoon, on helppo matkustaa yms. on rahaa ja aikaa myös itselle.

Meillä on 2 lasta.
Ei tule enempää. Hyvä määärä.

Mutta muuta en allekirjoita.

Yhden lapsen kanssa oli helppoa matkustella ja jäi rahaa ja aikaa itselle. Mutta kyllä kaksi lasta on jo kallista viedä minnekään, ja kuluttavat jo niin paljon (harrastukset) että ei ole varaakaan matkustella minnekään. Ja aikaa ja rahaa ei itselle jää. sinulla taitaa olla hyväpalkkainen mies, itse olet nuori, joten tuskin paljon olet ehtinyt tienata.

Alkuperäinen kirjoittaja August:
Meillä ja ikäeroa lapsilla 1v8kk ja kolmatta ei tuu. Ihan kuin minä oisin ton kirjottanut! :)

Meillä sama ikäero eikä enempää tuu (ainakaan vapaaehtosesti) .
Aborttia en kuitenkaan tekis jos ehkäsy pettäis.

Heh,mielestäni kahden kanssa oli helppoa,jäi aikaa parisuhteelle,lähes kaikki matkapaketit on tehty 4-henkiselle perheelle,jäi ylimääräistä rahaa yms....toista se on kolmen kanssa ;).Silti musta 3 parempi määrä (siis meille).

Heh,mielestäni kahden kanssa oli helppoa,jäi aikaa parisuhteelle,lähes kaikki matkapaketit on tehty 4-henkiselle perheelle,jäi ylimääräistä rahaa yms....toista se on kolmen kanssa ;).Silti musta 3 parempi määrä (siis meille).

Alkuperäinen kirjoittaja ViciousDream:
Niin tarkoitin, että jos nyt tulisin raskaaksi niin ikäeroa olisi kuopukseen 4v ja esikkoon 6v. Ei jaksaisi alusta vauvaumbaa.

Meillä on kahden ekan ikäero kanssa 1v9kk ja silloin olin aivan sata varma ettei lisää tule. Kolmas syntyi isompien ollessa juuri tuon 4 ja 6-v :) Nyt menee helpommin kuin kahden ekan ollessa pieniä, isommista on jo apua =)

Että joo, en kuulu tähän pinoon :snotty:

Yhteistyössä