Kuinka monella sadat paukkuu?

  • Viestiketjun aloittaja Cocoon
  • Ensimmäinen viesti
FreezeCat harmaana
Peesi tähän!

Mutta silti jään ärsyyntymään tästä että nainen on pelkkä kävelevä, halveksuttava emätin jos on tykännyt harrastaa seksiä (ennen avioliittoa?) mutta miehistä ei kukaan sano mitään?
No sanopa se!
Tai jos miehistä, joilla on sen useampi "käyttöastekokemuskerta" takana, tulee puhetta, niin se "sonni" tai "pukki" kuitenkin sävytetään jotenkin ihailtavaksi määreeksi.

Sen sijaan nainen on aina lortto ja hampuusi. Kun puhutaan seksikumppaneiden määristä.

Kumma juttu.
 
a mistä ihmeestä tuo sitten tulee, että muutama mies yökerhossa tms. saisi kaikki naiset? Oletko tehnyt kyselyn? Lähtisitkö tuon esiintyvän artistin matkaan jonka keikalle olet tullut?
Itse olen yleensä poistunut yökerhosta ennen valomerkkiä, joten en ole päässyt katselemaan kuka on saanut ja kenet. En myöskään ole tullut isketyksi (yrityksiäkin melko vähän) enkä ole iskenyt ketään yökerhosta. Kuulun siihen omituiseen kastiin, joka menee sinne tanssimaan ja pitämään hauskaa - myös sinkkuaikoina.

Mutta mitä nyt muistan, niin miehet siellä pimpin perässä tuntui pyörivän. Se on oikeastaan aika hauska ilmiö, miten aluksi on hirveen kivaa ja kaikilla juttu luistaa, sitten mitä edemmäs kello menee ja mitä useampi annos alkoholia on tullut nautittua, muuttuu katseet harhailevaksi ja olemus odottavaksi. Saanko, enkö saa.

Nainen on huono jos ei anna, mutta vielä huonompi on se joka antaa :D

Minulla voisi olla pari vinkkiä miehille miten saada yökerhosta pesää (tosin ei minun) mutta se menee miehiselle luonteelle liian vaikeaksi. Pelimiehet toki erikseen, heillä riittää energiaa.
 
"miksi"
No sanopa se!
Tai jos miehistä, joilla on sen useampi "käyttöastekokemuskerta" takana, tulee puhetta, niin se "sonni" tai "pukki" kuitenkin sävytetään jotenkin ihailtavaksi määreeksi.

Sen sijaan nainen on aina lortto ja hampuusi. Kun puhutaan seksikumppaneiden määristä.

Kumma juttu.
Miksi sitten teet noin, jos se mielestäsi on väärin ja "kumma juttu"?
 
Alkuperäinen kirjoittaja siksi että;29003870:
...se halveksittavuus on vain ja ainoastaan sinun ajatuksissasi. Faktoja ei kannata värittää tuntemuksilla, eivät ne siitä miksikään muutu.
Niin mitä ne faktat oli? Että naiset saa enemmän seksiä? Onko se jotenkin väärin?
 
FreezeCat harmaana
[QUOTE="miksi";29003878]Miksi sitten teet noin, jos se mielestäsi on väärin ja "kumma juttu"?[/QUOTE]

??? ai mitä teen??

Niin kuin tuolla etusivulla näkyy, niin mä en koreile tilastoissa. Omat kokemukseni olen toki kerännyt ja sillä hyvä.

Mutta tässäkin keskustelunviritelmässä on ihan koko ajan näkynyt se negatiivinen asennoituminen naisen seksuaalisuuteen. Se, että nainenkin on nautintohakuinen, on - näemmä - pahasta toisten silmissä.

Miehillehän tämä nautinnonhakuisuus on yleisemmin sallitumpaa.
 
vieras 007
[QUOTE="ihmettelen";29003886]Mistä nämä sinun näin ahdistavat käsityksesi oikein kumpuavat? :O[/QUOTE]

Sä et pysy selvästikään keskustelussa ihan mukana etkä tajua nyansseja. Yritä nyt pidättäytyä yhdessä nimimerkissä edes, moraalitonta tolleen loikkia nikistä toiseen. :D
 
Mitä ilmeisemmin naiset todella saavat seksiä enemmän -niin halutessaan.

Ja se lienee sitten närästääkin miespuolista tässä ketjussa. Ei ole tainnut saada edes sitä kertaa kuussa? Tai sitten on rahat loppu eikä maksullisiltakaan heru. Oivoi, voivoi.
 
??? ai mitä teen??

Niin kuin tuolla etusivulla näkyy, niin mä en koreile tilastoissa. Omat kokemukseni olen toki kerännyt ja sillä hyvä.

Mutta tässäkin keskustelunviritelmässä on ihan koko ajan näkynyt se negatiivinen asennoituminen naisen seksuaalisuuteen. Se, että nainenkin on nautintohakuinen, on - näemmä - pahasta toisten silmissä.

Miehillehän tämä nautinnonhakuisuus on yleisemmin sallitumpaa.
Tämä on ehkä hauskimmista palsta-ilmiöstä mitä on. Yksi aloittaa keskustelun, pari osallistuu. Moni muistaa jutelleensa palstalla aiheesta ennenkin ja muodostaa vastauksensa myös sen pohjalta, mitä on ennen tätä keskustelua myös haivannut. Ja aina paikalle osuu yksi untamo, joka alkaa tivata että miten niin, mistä tämä tulee, mitähäh kun en minä tiedä? :D
 
Mitä ilmeisemmin naiset todella saavat seksiä enemmän -niin halutessaan.

Ja se lienee sitten närästääkin miespuolista tässä ketjussa. Ei ole tainnut saada edes sitä kertaa kuussa? Tai sitten on rahat loppu eikä maksullisiltakaan heru. Oivoi, voivoi.
Ymmärrän, että miehiin sattuu syvälle, kun ei saa. Halveksunta tulee siis siitä, että ei ole itse tullut hyväksytyksi. Mutta miksi naisen mielestä toinen nainen on horo? Mitä näin ajatteleva on jäänyt ilman?

Tai no...
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
"eräs mies"
Mitä ilmeisemmin naiset todella saavat seksiä enemmän -niin halutessaan.

Ja se lienee sitten närästääkin miespuolista tässä ketjussa. Ei ole tainnut saada edes sitä kertaa kuussa? Tai sitten on rahat loppu eikä maksullisiltakaan heru. Oivoi, voivoi.
Minulle seksi ei ole mikään maailman tärkein asia, kuten monelle naiselle näyttää olevan.

Minulle se on turnoff jos nainen vinkuu seksiä ensimmäisellä, toisella tai kolmannellakaan treffeillä. Näitä tapauksia on ollut kyllästymiseen asti. Minä haluan tutustua rauhassa ihmiseen, enkä hypätä hetken kiimassa sänkyyn.

Olen ollut ilman seksiä pitkiäkin aikoja, jopa useita vuosia, jos potentiaalista, rakasta ihmistä ei ole sattunut kohdalle, jonka kanssa on mukava ja hyvä olla.

Ilman mitään ongelmaa.
 
[QUOTE="eräs mies";29003960]Minulle seksi ei ole mikään maailman tärkein asia, kuten monelle naiselle näyttää olevan.

Minulle se on turnoff jos nainen vinkuu seksiä ensimmäisellä, toisella tai kolmannellakaan treffeillä. Näitä tapauksia on ollut kyllästymiseen asti. Minä haluan tutustua rauhassa ihmiseen, enkä hypätä hetken kiimassa sänkyyn.

Olen ollut ilman seksiä pitkiäkin aikoja, jopa useita vuosia, jos potentiaalista, rakasta ihmistä ei ole sattunut kohdalle, jonka kanssa on mukava ja hyvä olla.

Ilman mitään ongelmaa.[/QUOTE]

Niinmutta etpä sinä tainnutkaan olla se mies joka tässä ketjussa huoritteli. Hyvähän tuo sinunkin linjasi on. Ja fiksu etsii sellaisen parin joka on samalla aaltopituudella. Eikä omiin valintoihinsa tyytyväisen tarvitse haukkua toisten tapoja, kuten et sinäkään tehnyt.

Monenlaisia meitä täällä on ja sehän on vain hyvä. Kunhan osataan käyttäytyä.
 
linnan"neito"
Ei pauku sadat ei. Olen 34-vuotias ja pesää olen antanut yhdelle miehelle, jonka kanssa olen naimisissa nyttemmin (ei toki odoteltu avioliittoon asti, ehei). Ennen miestäni mulla oli "käsipeliä" ainoastaan yhden ukon kanssa, sen pitemmälle en sitten halunnutkaan hänen kanssaan. Kyse ei siis ole siitä ettenkö olis saanu munaa, tarjokkaita kyllä on riittäny, mut olen aikamoinen pihtari. :)
 
[QUOTE="eräs mies";29003960]Minulle seksi ei ole mikään maailman tärkein asia, kuten monelle naiselle näyttää olevan.[/QUOTE]

Ja tämä on halveksuttavaa koska...?

(Käytän sanaa halveksuttava, koska käytit sanoja "vinkuu seksiä, hetken kiima")
 
"miemie"
Mulla on ollut tasan yksi kumppani. Sinkku olen ollut nyt 5vuotta enkä harrasta yhdenyönjuttuja. Mulle seksi kuuluu vain parisuhteeseen ja silloinkin pitää olla seurustelua eikä mitään säätöä.
 
vm. 1980
Turha on kenenkään morkata ja haukkua. Nainen on ihan yhtä seksuaalinen kuin mieskin. Ei siinä ole pahaa jos nainen ei halua vakisuhdetta, mutta kun halu iskee, niin hän menee ja etsii ja saa myös. Siinä naisten on helppoa eikä tarvitse itkeskellä kuin nössöt miehet saamattomuuttaan. Jos nyt vuodessa joku vajaa kymmenenkin herraa on kokeillut, niin semmoinen 30-35 vuotias helposti on sadan kerhossa. Eikä siinä paikat ole pilalle menneet. Vielä voi vaikka vakiintua ja alkaa pihdata omalle miehelle. Eikö se ole käytäntö?
 
NakuPelle
Alkaa himppasen huvittamaan tämä keskustelu. Tutkimukselliset faktat osoittavat, että naisella on enemmän kumppaneita kuin miehilla. Lisäksi naiset vääristelevät lukuja alaspäin. Lisäksi tutkimukset osoittavat, että suomalaiset naiset yhä enenevässä määrin harrastavat irtoseksiä ja jopa satojen kumppaneiden määrä ei ole täysin tavatonta. Nämä kaikki ovat siis olleet tutkimukseen perustuvia faktoja, jotka voi tarkistaa mm. Finsex 2007 tutkimusten tuloksista.

Nyt täällä naiset kilvan vinkuvat, että mulla on ollut vain ja ainoastaan oma mies vällyjen välissä ja ei koskaan ketään muuta. Lisäksi osa suureen ääneen peräänkuuluttaa että mitä pahaa siinä on jos niitä kumppaneita on ollut paljon. Ja samaan aikaan tätäkin kaikkea yritetään vierittää miesten syyksi.

Tälläkin palstalla tuntuu olevan näitä naisia, jotka julkkiksen nähdessään olisivat valmiina avamaan haarukan (erityisesti Cheek tuntuu olevan suosiossa). Samaan aikaan tavallinen normimies kärvistelee tiukan seksivalvonnan alla.
 
Pin
Ei pauku lähellekään. Olen seurustellut nuoresta pitkään niin ei ihan niin paljoa ole ollut tarvekaan. Jos en olisi löytänyt tätä ihmistä niin varmaan olisi enemmän tai sitten joku vakkari ilman sen kummempia tunteita.
 
"vieras"
Jos olisin avannut haarani jokaiselle miehelle, joka yrittää sänkyyn kanssani päästä, niin varmasti niitä seksikumppaneita satoja olisikin.

Vaikka sinkkuna olen ollutkin melkein aina, niin ei niitä seksikumppaneita yli 20 ole ainakaan. Nykyään näin vanhempana en harrasta minkäänlaisia irtosuhteita eli olen kokonaan ilman. Ehkä tekisi mieli sen kerran kuukaudessa ainakin, mutta ei se seksi anna minulle mitään ilman tunteita.

Ja jos minun olisi pakko harrastaa seksiä useinkin, niin en vaihtaisi kumppania vaan hankkisin vakikumppanin seksiin. Näin tein myöskin nuorena, saatoin saman miehen kanssa harrastaa seksiä 1-3 vuoden ajan, enkä antanut muille.

Jos seksikumppaneita olisi melkein sata tai enemmän tuntisin itseni kevytkenkäiseksi.
 

Yhteistyössä