Peesi. Meille juuri näin. Mun mielestä liitossa ei ole kaikki todellakaan kuten pitää, jos toista haukkuu ja nälvii esim. kaverille.Alkuperäinen kirjoittaja 4mama:jsut luin nuita valitusketjua, ja voin rehellisesti sanoa, etten ikinä keksis mitään pahaa sanottavaa miehestäni. rakastan häntä juuri sellaisena kuin hän on ja hän minua. tyyliimme ei kuulu toisten haukkuminen, emme puhu toisillemme rumasti ikinä.
No onhan näitä aina ollut. Vanha lausahdus pohjanmaalta, kun eräältäkin kysyttiin kuinka pitkä avioiliitto miehen kanssa oli sujunut.Alkuperäinen kirjoittaja Maura:voi vitsi :heart: kiva huomata muutkin tuntee näinAlkuperäinen kirjoittaja Höbänä:just ku mun näppiksestäAlkuperäinen kirjoittaja badass:mulle hyvä
kukaan ei kiristä mun pinnaa niinkun se, mut ketään myöskään rakasta niinkun sitä =) :heart:
Ei oo ku mulla parasAlkuperäinen kirjoittaja ajatar:mulla on mulle maailman paras mies :heart:
toiseen en vaihtais :heart:
Meillä on kaikilla sama miesAlkuperäinen kirjoittaja Mindiivo:Ei oo ku mulla parasAlkuperäinen kirjoittaja ajatar:mulla on mulle maailman paras mies :heart:
toiseen en vaihtais :heart: