Kuinka monella on värjäämättömät hiukset?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pitkä ja ärsyttävä oman värin kasvatus on vihdoin ohi! :)
Kävin leikkaamassa viimeisetkin värin rippeet hiuksistani ja nyt vihdoin mulla on päässä ihan oma (maantienharmaa)väri.

Hankalan kasvatuksesta teki se,että olen aiemmin aina värjännyt tummanruskealla ja fiksuna vielä aina kerrostanut sitä kestoväriä.
Näky oli pitkään kamala kun omaa väriä kasvoi juurista ja loppu haalistunutta punertavan tummanruskeaa.

Väri toisaalta tuntuu nyt tylsältä,mutta ei se tumma väri kyllä mun kalpeeseen naamaan edes koskaan sopinut.

Muita ketkä ei ole värjännyt hiuksiaan? :)
 
vierailija
10 vuoteen en ole värjännyt hiuksiani, koska atooppinen päänahkani ei kestä enää värejä. Nyt hiukset ovat aurinkoraidoitetut maantienväriset ja tummuvat talvisin

Ikää minulla on 44 v. Hirvittää, kun alkaa harmaita tulemaan, miten saan ne piiloon, etten näytä ennenaikojani mummoutuneelta.
 
En oo värjänny moneen vuoteen, koska viimeksi sain allergisen reaktion. Mulla on vaalee, hieman hunajaan vivahtava oma hiusväri. Ennen oli ihan täysblondi, mutta raskauksien myötä muuttui.. Kampaaja sanoi, että voi vaalentua takasin, kunhan hormoonitasapaino palaa normaaliksi ym. Katotaan..
 
vierailija
Vuosia olen värjännyt hiuksia tai värjäyttänyt kampaajalla, nyt kutisee päänahka sen verran ilman väriä tai muita tököttejä, etten uskalla värjätä. Maantienharmaa on mullakin tämä oma väri.. Ostin jo valmiiksi hiusvärin, mutta en ole uskaltanut laittaa, ehkä vielä joskus. Punertava väri sopisi minulle paremmin ja peittäisi harmaitakin.. Ikää on 45 vee.
 
vierailija
En ole nyt yli vuoteen värjännyt ja sitä edellisestä kerrasta on myös vuosi. Ei hiuslaatu tai päänahka kestä värjäilyä.
Eikä tämä edes näytä pahalta, kun on vaalea maantienvärisellä juurikasvulla ja kesä-auringon tekemillä raidoilla :)
 
vierailija
En oo värjänny moneen vuoteen, koska viimeksi sain allergisen reaktion. Mulla on vaalee, hieman hunajaan vivahtava oma hiusväri. Ennen oli ihan täysblondi, mutta raskauksien myötä muuttui.. Kampaaja sanoi, että voi vaalentua takasin, kunhan hormoonitasapaino palaa normaaliksi ym. Katotaan..
Miten se ilmeni sulla? Kestikö kauan?
Onko sulla allergioita? Testattiinko myöhemmin?
 
Punapigmentti
Mä en ole värjännyt hiuksia kuuteen vuoteen. Oma väri on vaaleanruskea, aavistuksen punertava. Aurinko tekee hiuksiin raitoja jotka näkyy kyllä vielä talvellakin.
 
vierailija
Suomessa kuulemma värjätään eniten maailmassa ja sen kyllä huomaa. Sitten valitellaan hiusten huonoa kuntoa ja leikataan kananpersetukka tai mikä lyhyt hirvitys silloin sattuukin olemaan muodissa. Moni aikuinen nainen ei varmasti edes tiedä mikä se oma väri on. Pelkästä juurikasvusta kun sitä ei voi päätellä koska aurinko vaalentaa väriä.
 
Pähkinämama
Eipä tuota punaista kuontaloa ole tullut värjättyä koskaan. Nuorempana värit joko eivät tarttuneet lainkaan tai veti kokonaan mustaksi, nykyään kun värit saattaisivat toimiakin, on sitä jo niin tottunut omaan kuontaloa ettei vaivaudu muita kokeilemaankaan.
 

Yhteistyössä