Kuinka monella on täällä palstalla joku palsta kaveri?

Mun palstakamu on AnnaBell, sivupersoonaksenikin (vai oliko se niin, että mä oon hänen sivupersoonansa? :D) joskus epäilty. Tavattiin sattumalta ruotsinlaivalla ennen kun kumpikaan meistä edes palstaili, täällä sitten tunnistettiin toisemme. Kahville pitäisi tässä joku päivä mennä.
Muutaman palstalaisen kanssa mesetellään ja/tai lähetellään yksityisviestejä, eli palstakamuja ovat hekin.

No parhaan ystäväni löysin täältä, joka tosin on lopettanut palstailun...
monta hyvää ystävää oon muutenkin saanut täältä joita tulee joskus tavattua ihan irl ja sitten on vielä näitä virtuaaliystäviä joiden kanssa välimatka tapaamiseen on niin pitkä, että ystävyyttä tulee hoidettua vain netissä.

Omasta aktiivisuudesta se enemmänkin on kii, että miten niitä ystäviä saa, ei siitä, että kauanko on palstaillut. Kannattaa mennä rohkeesti mukaan vaan palstatapaamisiin, niin kyllä niitä ystäviä rupee löytymään.

Mulla on kaks kaveria mesessä, jotaka oon tätä kautta tavannu ja kummankin kerran nähny (vuoden olen palstaillu) +yks kamu, jonka kaa ei viel olla tavattu, mut mesetellää

Alkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:
Mietin vaan, että kauan mun pitää täällä pyöriä että saan palsta kaveleita :D

Ei sillä ajalla väliä ole. Jos tiedät jonkun asuvan lähellä, ehdotat yhteistä kirpparikierrosta tai leikkikenttätapaamista.

Yhteistyössä