Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Miksi kysyt... B)
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:http://www.aasiakas.net/index.php/2007/sukupuolitauti-laivan-lakanoista/
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:http://www.aasiakas.net/index.php/2007/sukupuolitauti-laivan-lakanoista/
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Miksi kysyt... B)
tuli mieleen mun provoaloitus aprillipäivältä joka poistettiin ja siellä oli varsinkin harmailla sellainen käsitys että kun minä olen jakorasia (säälittävän pienellä miesmäärällä ) niin ja ilmoitin siinä et oon saanu taudin et kaikki johtuu siitä kun olen auliisti ollut Yleinen Hyvä :xmas:
ajattelin uuden laittaa mutta varovaisemmin ettei tätä poisteta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Jaaha... En ole sitä ehtinyt nähdäkään... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Mullakin on ollut aikaisemmin hieman ennakkoluuloja sukupuolitaudin saaneita kohtaan, mutta siinä vaiheessa kun kuulin väestöliiton tädiltä, että Suomessa suurin osa hiv-tartunnoista tulee naimisissa oleville naisille jotka saavat sen omalta mieheltään, muuttui ajatusmaailma muidenkin tautien kohdalla.
Alkuperäinen kirjoittaja tippuri:mut välttämättä hiv ei kuitenkaan tule naiduille naisille seksin kautta vaan ruiskuista.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No mä tunnustan asenteellisuuteni tässä asiassa. Mä tiedän, että taudin voi huonolla tuurilla saada yhdestä kerrasta ensimmäiseltä kumpanilta, mutta todennäköisys sen samiseen kyllä on isompi, mitä enemmän jakaa. Kun toi kondomikin tahtoo unohtua helpommin ihmiseltä, joka muutenkin on vähän hälläväliä typpi.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No mä tunnustan asenteellisuuteni tässä asiassa. Mä tiedän, että taudin voi huonolla tuurilla saada yhdestä kerrasta ensimmäiseltä kumpanilta, mutta todennäköisys sen samiseen kyllä on isompi, mitä enemmän jakaa. Kun toi kondomikin tahtoo unohtua helpommin ihmiseltä, joka muutenkin on vähän hälläväliä typpi.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No mä tunnustan asenteellisuuteni tässä asiassa. Mä tiedän, että taudin voi huonolla tuurilla saada yhdestä kerrasta ensimmäiseltä kumpanilta, mutta todennäköisys sen samiseen kyllä on isompi, mitä enemmän jakaa. Kun toi kondomikin tahtoo unohtua helpommin ihmiseltä, joka muutenkin on vähän hälläväliä typpi.
mä luulen että tämäkin on kumottavissa aika usealta, riippuen mitä tarkalleen tarkoitat tuolla hälläväliä asenteella. sitä että panee useita vai sitä että elämässä ei ole mitään merkitystä?