Kuinka monella on alkanut tänä syksynä opiskelu?

02.06.2008
975
0
16
Ja mitä alaa opiskelet? Mikä sinusta tulee "isona"?

Miten on mennyt?

=)

Minulla alkoi pari viikkoa sitten koulu. Konetekniikkaa opiskelen ja insinööriksi olisi tarkoitus valmistua. Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa, tosin aika haastavalta :)

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkoi jo keväällä kyllä, mutta kuitenkin...

Tietokoneohjelmoijan erikoisammattitutkinto, tosi mukavasti on mennyt ja leppoisaa, kun pääasiassa tästä kotikoneelta opiskelen.
Vähät koulupäivät on ihanaa vaihtelua vaipanvaihdolle, haastavaa mutta mielenkiintoista mullakin tuo homma.

Minkä verran sulla on niitä koulupäiviä? Ja milloin valmistut?

Miulla, puutarhuri miusta tulee isona ja sen jälkeen yritän floristiksi jos pääsen =) Miä olen ihan elementissäni, viihdyn loistavasti, luokka on ihana ja kaikki on hienoa :D Tahti on vaan hiton tiukka ja lomia ei ole kesällä, muuten hieno koulu =)

Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkoi jo keväällä kyllä, mutta kuitenkin...

Tietokoneohjelmoijan erikoisammattitutkinto, tosi mukavasti on mennyt ja leppoisaa, kun pääasiassa tästä kotikoneelta opiskelen.
Vähät koulupäivät on ihanaa vaihtelua vaipanvaihdolle, haastavaa mutta mielenkiintoista mullakin tuo homma.

Minkä verran sulla on niitä koulupäiviä? Ja milloin valmistut?

Keskimäärin 2 kertaa kuukaudessa olen 8.30-14.30 koulussa. Nyt on kolme viikkoa peräkkäin ollut 1 pvä/vko, mutta sitten on taas kolmen viikon tauko. Yleensä se on 2pvä/kk.

Valmistun maaliskuussa 2010, tosin pohjalle vaaditaan periaatteessa joko alan peruskoulutus (esim. datanomi) tai muutaman vuoden kokemus alalta.
(Tosiasiassa itsensä voi myös puhua sisään jos on harrastanut jonkin aikaa. Nimim. Kokeilin, pääsin :D)

Yhteistyössä