Kuinka monella "heterolla" on lesbokokeiluja?

• Viestiketjun aloittaja "Kirppu"
  • Ensimmäinen viesti
"Kirppu"
Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta kyseinen asia. Mä pidän itseänä lähes 100% heterona, mutta pari kertyaa on tullut kokeiltua tyttöjen välistä. Toisaalta ihan kivaa ja aistikasta, mutta ainakin mä jään kaipaamaan itse panemista.

vi.e.ras
Olin pitkään haaveillut seksistä naisen kanssa. Kerran sit totetutin haaveeni. Oli ihan kiva kokemus, mutta sen jälkeen huomasin, ettei naiset oikeasti kiinnosta seksuaalisesti. Fantasioida aina voi ;)

"Tinttura"
Minulla on pari kokeilua myös naisten kanssa ja oikeastaan on jäänyt vain hyvät muistot noista. En kuitenkaan koe itseäni ainakaan lesboksi tai edes biseksuaaliksi. Edelleen tulee joskus fantasioitua, mutta nyt onnellisessa parisuhteessa olevana en usko näiden fantasioiden koskaan toteutuvan.

Vierasmiess
100% hetero on kiinnostunut eri sukupuolesta
100% homo on kiinnostunut samasta sukupuolesta
100% biseksulle ei ole väliä ja on kiinnostunut molemmista.

Aika yksinkertaista, ei pitäisi olla vaikeaa ymmärtää? Pillua lutkuttava ämmä ei ole kunnon 100% hetero vaan joku tuuliviiri.

100% hetero on kiinnostunut eri sukupuolesta
100% homo on kiinnostunut samasta sukupuolesta
100% biseksulle ei ole väliä ja on kiinnostunut molemmista.

Aika yksinkertaista, ei pitäisi olla vaikeaa ymmärtää? Pillua lutkuttava ämmä ei ole kunnon 100% hetero vaan joku tuuliviiri.
No ei se nyt ihan noin kaavamaista ole. Kyllä hetero voi haluta kokeilla, millaista on seksi naisen kanssa, ihminenhän on utelias. Se ei vielä tarkoita (välttämättä), että on bi, vaikka voihan joskus niinkin olla. Se kertoo seksuaalisen suuntautumisen paremmin, kehen ihastuu ja rakastuu, kehen tuntee seksuaalista vetovoimaa ja kenet näkee seksuaalisesti haluttavan näköisenä. Ja toki biseksuaalisuutta on monen asteista, mutta ihminen itse tietänee parhaiten, mitä on (paitsi tietysti silloin, jos ei ole vielä tiedostanut asiaa).

n.o.
Itse olen kerran kokeillut. Jotenkin ajauduin tilanteeseen erään ihanan ihmisen kanssa nuorena ja ihan hyvät muistot jäivät, vaikka jo tilanteen aikana taisin tokaista, että olen liian hetero. :D

kahvikirahvi
Mä käsitän seksuaalisen suuntautumisen enemmän tunnepuolisena kuin fyysisenä. Eli sanoisin että heterokin voi kokeilla seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa, mutta ihastuminen/rakastuminen on sitten toinen asia.

Mutta jokanen tehköön kenen kansa mitä tykkää jos siltä tuntuu, mitäs se suuntautuminen tai toisten seksi meitä muita liikuttaa.

• Tykkää
Reactions: Mörköäiti
Voiko hetero sekstailla saman sukupuolen kanssa? Ei ymmärrä.
Miksi ei voisi? Ajattele asiaa toisinpäin. Monessa maassa on järjestettyjä avioliittoja eikä etenkään morsiamilta juuri kysellä mielipidettä. Kuitenkin näissäkin maissa on lesboja. Muuttuuko sinusta lesbo heteroksi, kun hänet naitetaan miehen kanssa ja kauppaan kuuluu heteroseksiä?

ikiuni
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29969240:
Miksi ei voisi? Ajattele asiaa toisinpäin. Monessa maassa on järjestettyjä avioliittoja eikä etenkään morsiamilta juuri kysellä mielipidettä. Kuitenkin näissäkin maissa on lesboja. Muuttuuko sinusta lesbo heteroksi, kun hänet naitetaan miehen kanssa ja kauppaan kuuluu heteroseksiä?
Ei enkä tarkoittanut mitään tuollaista.

Yhteistyössä