M
mie
Vieras
Meitä on 4. 2 aikuista ja 2 alle 10-vuotiasta lasta. Löysin yhden perhepaketin, mutta se oli 3 hlölle 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No joka hotelliin saa lisävuoteita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Meillä reissu viikon päästä.2aik. ja 2lasta 60e. Aamupala sisältyy ja lapset syö ilmaiseksi jos aikuiset syö listalta aterianns.perhepaketti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Meillä reissu viikon päästä.2aik. ja 2lasta 60e. Aamupala sisältyy ja lapset syö ilmaiseksi jos aikuiset syö listalta aterianns.perhepaketti
Mikä hotelli? Varasitko jo aiemmin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No joka hotelliin saa lisävuoteita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Löytykö mieluinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Löytykö mieluinen![]()
Siis meneekö nuo varaukset silleen, että ei voi perua ilman että joutuu maksamaan täyden hinnan? Ihan vaan mietin, et jos tulee joku äkillinen este.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Sit nuo lauttamaksut Hki-Tallinna. Onks tuo kansipaikka 32e koko perheeltä vai per nokka?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Sit nuo lauttamaksut Hki-Tallinna. Onks tuo kansipaikka 32e koko perheeltä vai per nokka?
En osaa sanoa siihenkään mitään, kun myö otetaan auto mukaan tallinnaan.Eli auto ja 2+2 maksaa sen 200e..
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Sit nuo lauttamaksut Hki-Tallinna. Onks tuo kansipaikka 32e koko perheeltä vai per nokka?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En muuten menis Reva hotelliin lasten kans.. Se on kiva selittää lapsille et mitä naapurihuoneessa puuhataan kun sängynpääty paukkuu seinää vasten ja kauhea huuto/voihkinta kuuluu erittäin selkeästi.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Hitsinvitsi kun nuo eestaas lauttamatkat maksaa liki 200eHotelli ois ollu edullinen. Pitää naputtaa laskinta ja miettiä... Budjetti on ÄÄRETTÖMÄN rajallinen...
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En muuten menis Reva hotelliin lasten kans.. Se on kiva selittää lapsille et mitä naapurihuoneessa puuhataan kun sängynpääty paukkuu seinää vasten ja kauhea huuto/voihkinta kuuluu erittäin selkeästi.
Myö ollaan aina oltu siinä hotellissa,eikä koskaan mitään ole kuulunut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miekin:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Hitsinvitsi kun nuo eestaas lauttamatkat maksaa liki 200eHotelli ois ollu edullinen. Pitää naputtaa laskinta ja miettiä... Budjetti on ÄÄRETTÖMÄN rajallinen...
Mene katso esim. Vikinglinen nettisivuilta hotellipaketteja. Ne maksaa eivät ole juurikaan kalliimmat kun noi laivamatkatMontaako yötä ajattelitte olla? Meillä maksoi viimeksi 2aik + 2lasta hotellipaketti yhdeksi yöksi n. 100e.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En muuten menis Reva hotelliin lasten kans.. Se on kiva selittää lapsille et mitä naapurihuoneessa puuhataan kun sängynpääty paukkuu seinää vasten ja kauhea huuto/voihkinta kuuluu erittäin selkeästi.
Myö ollaan aina oltu siinä hotellissa,eikä koskaan mitään ole kuulunut![]()
niin mekin ja aivan tavallista hotellimenoa. Ei mitään sänkymekkalaa. Hyvä hotelli olla lapsenkin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja miekin:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Hitsinvitsi kun nuo eestaas lauttamatkat maksaa liki 200eHotelli ois ollu edullinen. Pitää naputtaa laskinta ja miettiä... Budjetti on ÄÄRETTÖMÄN rajallinen...
Mene katso esim. Vikinglinen nettisivuilta hotellipaketteja. Ne maksaa eivät ole juurikaan kalliimmat kun noi laivamatkatMontaako yötä ajattelitte olla? Meillä maksoi viimeksi 2aik + 2lasta hotellipaketti yhdeksi yöksi n. 100e.
Joo sieltä saa kyllä edukkaammin.Meillä kun aina auto mukana,on niin paljon helpopi mennä kaupolle yms.
Alkuperäinen kirjoittaja miekin:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja miekin:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Hitsinvitsi kun nuo eestaas lauttamatkat maksaa liki 200eHotelli ois ollu edullinen. Pitää naputtaa laskinta ja miettiä... Budjetti on ÄÄRETTÖMÄN rajallinen...
Joo sieltä saa kyllä edukkaammin.Meillä kun aina auto mukana,on niin paljon helpopi mennä kaupolle yms.
Me emme taas ikinä ota Tallinnaan autoa, on minusta kallista ja vaivalloista. Sillä auton laivalipun hinnalla kun kustantaa helposti jo tarvittavat taksimatkat.
Usein kuitenkin käydään autolla Virossa, kun harvoin pysymme vaan Tallinnassa.