Kuinka mahdollista olla raskaana heti ekasta yrityskierrosta?

• Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti
--
Eli tein ovulaatiotestejä ja löysin sillä ovulaation..harrastettiin seksiä oikeeseen aikaan...nyt on 28 päivä ja kierto kestää sen 28-32.. Oon 19v ja ennen en oo ollut raskaana niin en yhtään tiedä tuunko "helposti" raskaaksi.

--
Niin ja vaikuttaakohan se yhtään että mun äiti on tullut raskaaksi ehkäsystä huolimatta kerrasta, ja sisko kanssa..kierto ollut mulla aina suht. säännöllinen ton yli ei oo mennyt kun ehkä 2 kertaa ja toinen johtu ainakin e-pillereiden lopettamisesta...oireita ei oo ollut menkkamaista kipua ehkä mutta lievempänä, nännit ehkä vähän arat ja kylmä&nälkä, mutta noihan nyt voi liittyä mihin vaan.

--
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;29970859:
Tee testi kun menkat on pari päivää myöhässä... eli kp 34 tekisin.
Mä oon kolmesti tullu raskaaks ekassa yrityskierrossa
Ok, tai sitten teen keskiviikkona sellasen testin jonka voi tehdä 4 päivää ennen menkkojen alkua?

vierasss
En tiedä todennäköisyysprosentteja, mutta kyllähän se ihan mahdollista on. Minulla on kolme raskautta takana ja kaikki sai alkunsa heti ekasta yrityskierrosta, jopa yhdellä ainoalla seksikerralla. Tosin keskenmenoja on sitten kaksi.

Joskus luin mielenkiintoista tutkimusta, että toisten naisten kehot koittaa raskautta kovemmin kuin toisten, koittamalla pitää matkassa kaikki hedelmöittyneet munasolut.... Eli he raskautuu helposti, mutta tuloksena voi olla enemmän huomattuja keskenmenoja kuin keskivertoryhmällä. Kun taas toisilla voi tärppi kestää pitempään, koska keho suorittaa luonnollista valintaa alkioiden suhteen jo heti alkuvaiheessa, eli epäkelvot abortoituu jo ennen kuin nainen huomaa mitään.

"Hmh"
Eivät ne solut tiedä, monesko yritys on menossa. Itse vähän vastustan tätä tikkuunpissimismeininkiä, joten seksiä on harrastettu ihan halujen mukaan ja testi tehty, kun kuukautiset ovat olleet viikon myöhässä. Eka lapsi sai alkunsa kertalaakista, tokaa odoteltiin noin puoli vuotta.

Yhteistyössä