Kuinka mä kestän tuota kissaa vielä viikon?!!

Vilma vasikka

Jäsen
06.04.2010
879
0
16
Kollille on leikkaukseen aika vasta ens viikolla ja mulla menee siihen nyt niin kovaa hermot :kieh: |O Se on tämän päivän aikana pissannu sohvalle yli kymmenen kertaa, merkkaa joka nurkan ja kulkee täälä mouruten :headwall: Mä laitan sen kohta parvekkeelle asumaan =) Sitte ku sitä pissan hajua ei saa pois millään :x

Meillä kans toinen kolli aikoinaan ruikki joka puolelle ennen leikkausta. Oli vähällä etten luopunu koko katista kun meinas mennä tyystin hermot. Yhden tuolin jouduin heittämään pois, kun rontti suihkas siihen. Lattiat ja muut pestävät pinnat kävin läpi laimennetulla etikalla.

Alkuperäinen kirjoittaja 2 x kollikissa:
Meillä kans toinen kolli aikoinaan ruikki joka puolelle ennen leikkausta. Oli vähällä etten luopunu koko katista kun meinas mennä tyystin hermot. Yhden tuolin jouduin heittämään pois, kun rontti suihkas siihen. Lattiat ja muut pestävät pinnat kävin läpi laimennetulla etikalla.

Etikka minäkin just lähetin miehen ostamaan :laugh: Mun inhottaa, kun joka paikassa tuntuu haisevan ja saa puunata ihan joka paikan... ja nyt kun vielä odotusaikana tuntuu hajuaisti olevan monta kertaa parempi kuin yleensä :x

Kamalalta kuulostaa.....
Voisko sitä kattia laittaa yhteen huoneeseen, ettei ruikkis joka puolelle? Vai olisko se rääkkäystä....en tiedä, en ole kissaihminen, mutta en MISSÄÄN NIMESSÄ haluaisi kusta joka puolelle, se on varma!

Alkuperäinen kirjoittaja elliina:
Kamalalta kuulostaa.....
Voisko sitä kattia laittaa yhteen huoneeseen, ettei ruikkis joka puolelle? Vai olisko se rääkkäystä....en tiedä, en ole kissaihminen, mutta en MISSÄÄN NIMESSÄ haluaisi kusta joka puolelle, se on varma!

Meillä on kaikkien makuuhuoneiden ovet kiini, kissa pääsee nyt olkkariin, keittiöön ja eteiseen, kun niissä huoneissa ei oo ovia. Sohva ja olkkarin nurkat on kaikista pahimmat paikat :| Täälä ei oo muuta huonetta, kun vessa johon sen vois lukita ja se on kyllä liian pieni :/

Yhteistyössä