Kuinka luotettava hormonikierukka on?

Päätin jo että otan hormonikierukan.. mutta sitten sain kuulla ettei se olekkaan niin luotettava =/ Ja nyt pohdin kannattaako se sittenkään kun on niin kalliskin ja voi olla kivulias laittaa jos joutuu kuitenkin käyttämään vielä kondomia lisäksi.. :| En siis oikeesti halua tulla raskaaksi tällä hetkellä mutta yhdistelmävalmisteita en voi käyttää kun imetän (eikä ne muutenkaan sovi mulle).
 
mie
Täällä ollut nyt eka hormonikierukka neljä vuotta, hyvin on toiminut! Olen aikaisemmin raskautunut helposti, eli on toiminut meillä. Tietääkseni ehkäisyteho on todella hyvä kierukassa, mutta voi siis huonosti laitettuna tai ihmisen anatomiasta johtuvan fibailun takia aiheuttaa myös "vahinkoraskauksia".
 
tuntuuko ne langat? tai siis, eikös sieltä jottain pursota ulos kohdunsuusta? ku meillä tuo isäntä säännöllisesti onnistuu pökkimään pohjaan ja se sattuu, niin miten mahtaa käydä kierukan kanssa.. oon kans miettiny tota vaihtoehtoa ku mulle ei passaa ees pienimmän pitoisuuden omaavat minipillerit saati muut, niin kortsun kans on peherrettävä.
 
Mulla toinen hormonikierukka jo menossa,eka oli sen 5 v ja tämä ollut 2 v.
On luotettava jos on oikein paikoillaan.
kannattais käydä ne kaikki tarkastukset,olikos se 3 kk päästä ja 1 v kierukan laitosta.Tsekataan että oikein siellä.

Ei mitään kortsua tarvii kaytellä lisänä,aluksi ehkä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
tuntuuko ne langat? tai siis, eikös sieltä jottain pursota ulos kohdunsuusta? ku meillä tuo isäntä säännöllisesti onnistuu pökkimään pohjaan ja se sattuu, niin miten mahtaa käydä kierukan kanssa.. oon kans miettiny tota vaihtoehtoa ku mulle ei passaa ees pienimmän pitoisuuden omaavat minipillerit saati muut, niin kortsun kans on peherrettävä.
Muakin ennen sattunut kun osuu pohjaan, mutta nyt ollut kolmisen vkoa kierukka ja jotain kummaa siellä on tapahtunut, ei satu enään :eek: :eek:

Ja langat tuntuu sormella, ja jos mä olen päällä ja menee "oikeeseen kohtaan", mutta jos esim mies päällä tai ottaa takaa ja paukuttaa kunnolla pohjaan niin se ei tunne niitä.

Oliko tarpeeksi yksityiskohtainen selostus? B) :whistle:
 

Yhteistyössä