Kuinka linea negra ilmestyi teille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lara--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lara--

Aktiivinen jäsen
21.11.2009
2 349
20
38
Linea negra on siis "pigmentti viiva", joka ilmestyy joillekkin raskaana oleville häpyluun kohdalta napaan asti ja joskus ylikin..

Huomasitteko, kun linea negra syntyi, vai oliko se siinä vaan yks aamu?
Eli huomaako sen siihen "tulemisen" vai tuleeko yhessä yössä?
Mulla olis vähän jotain sen näköstä pigmettiä ilmestyny ihan alavatsaan häpyluun yläpuolelle?

Minä huomasin sen tulevan pikkuhiljaa, meni parisen viikkoa, kunnes se oli tummimmillaan ja suurimmillaan. Ja alkoi juurikin niin, että oli ensin vain häpyluun yläpuolella pientä väriä ja nousi sitten ylemmäs ja tummui. Nousi navan yläpuolelle asti loppujen lopuksi :) Oli ensin sen näköinen, että luulin tulleen aina housujen saumasta sellainen painauma :D

Mulla tuli pikkuhiljaa. Ensin ilmestyi navan alle ja siitä hiljalleen jatkoi piirtymistään ylös päin. Lopulta tyssäsi onneksi tissien väliin =) Nyt odottelen, että koska tuo viiru häviää... Synnytyksestä 2 kk.

Tuli haaleana rv 15, tosin sen verran selvä oli että mieskin sen huomasi mutta valokuviin en saanut tallennettua. Sit rv 30 jälkeen alkoi tummua huomattavasti, napakin tummui ja viiva jatkui yhtäkkiä navan yläpuolellekin. Oli siis aiemmin vain haaleana navan alapuolella.

Yhteistyössä