Paljonko noi vauvelit painaa syntyessään muutenAlkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Tää oli törkeetäAlkuperäinen kirjoittaja Keddu:
On ne pieniä. Toi viiminen pentu (peräpäässä) meille kiitos :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:60-160 grammaa , meille osunut "jätti"pentueita joten haarukka likemmäs 60-120gr
Voi kääk ku ne on pieniä.Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:60-160 grammaa , meille osunut "jätti"pentueita joten haarukka likemmäs 60-120gr
Mulla on nyt ollu pitempään ihan kamalanmahdoton "tsiuaua"-kuume! Ihan järkyttävääAlkuperäinen kirjoittaja Keddu:Nuo natiaiset ovat jo kahdeksankuisia ja lisää vauvoja tiedossa ensi kesänä :heart:
Peräpään pallero asuu anoppilassa
näin.Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:djziwauwa paremman esimerkin puutteessa.
Niin on ! Mutta on kyllä mieliinpainuva nimi. Se taisi silloin voittaa ryhmänsä ja oli kuuluttaja vaikeena kun tuota zakkakaazaa kutsui !Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Kyllä se lausutaan Larinkallion kakkakasa Tosta on muuten aikaa ku se on näyttelyissä käyny
samaan läjään kun "vierasta" häiritsi , peesailen melluaAlkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Mä en olis halunnu olla se kuuluttaja Mut vaikka en tonkaan rodun kans oo ollu missään tekemisissä niin kyllä ne jotkut nimet jää mieleen kehien laidoiltaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin on ! Mutta on kyllä mieliinpainuva nimi. Se taisi silloin voittaa ryhmänsä ja oli kuuluttaja vaikeena kun tuota zakkakaazaa kutsui !Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Kyllä se lausutaan Larinkallion kakkakasa Tosta on muuten aikaa ku se on näyttelyissä käyny
Höh. Ei mua häirinnyt mä olisin halunnut vaan kuulla harrastajan mielipiteen . Anteeksi vaiva.Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:samaan läjään kun "vierasta" häiritsi , peesailen melluaAlkuperäinen kirjoittaja Mellu:
:attn:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:http://forvo.com/word/chihuahua/