Silloin aattelin että NYT mä ymmärrän miehiä. Se jos kokoajan on seksi mielessä ja haluttaa niin ei sekään ole helppoa.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Myrkyn kanssa kuulun samaan kastiin,raskaana ollessa oli seksi jotain melkoisen mahdotonta.Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:Kokeile itse.Käsisuihkulla vaiks!!!Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Olen kade, mä oon huomannu että orgasmin saaminen on tosi vaikeeta, jostain syystä en kuitenkaa pysty rentoutumaan raskaana niin paljon että tuollaisia kokis..Mutta mulla on kyllä ollut muutenkin orgasmin saaminen työn takana..Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:Mä ooon sitten se yksikertainen sillä oon ollut HOT raskaana ja sellanen on olokin ollut.
Meillä oli tosi vilkasta elämää makkarin puolella ja orgasmit oli NIIN järkyttävän voimakkaita että taju veks..
Vitosen kohdalla mun oli pitäydyttävä orkuista loppuvaiheilla kun alkoivat käydä niin voimallisiksi että se oli ihan jo hirveetä.
Kai se verentungos tms...
On todella voimistuneet orgasmit joka raskauden myötä.
Ja siis tuo on säilynyt ihan synnytyksen jälkeenkin, ei kyllä ihan yhtä tajunvievänä kuin raskausaikana.
Kun pääset alkuun niin sä kiskot ukkokultaas makkariin kokoajan!!
Mä olin ihan kamala puolessa välissä raskauksia...
Silloin alkoi jo se halutus, ei riittänyt että aamulla ite touhuili, mies kävi ruokatunnilla ja vielä päivällä oli oma apu taas paras apu ja illalla mies taas...
Mä aattelin oikeesti että oon sairastunut siihen johkin mikä-se-nyt oli, että musta tullut seksiaddikti!
Normisti ei ikinä tuollaista määrää.
Vaiks kivaa puuhaa onkin.
Ja halut jylläsi aivan koko ajan.
Olipa taas tuokin unhottunut, pitäis varmaan pitää ukkokultaa hyvänä tänään...On se jäänyt vähemmälle viime aikoina kun en oo raskaana! Vie hormoonikierukka kaik halut...
:|