Kuinka kukaan VOI tuntea itseään haluttavaksi raskaana!?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Mä ooon sitten se yksikertainen sillä oon ollut HOT raskaana ja sellanen on olokin ollut.
Meillä oli tosi vilkasta elämää makkarin puolella ja orgasmit oli NIIN järkyttävän voimakkaita että taju veks..
Vitosen kohdalla mun oli pitäydyttävä orkuista loppuvaiheilla kun alkoivat käydä niin voimallisiksi että se oli ihan jo hirveetä.
Kai se verentungos tms...
On todella voimistuneet orgasmit joka raskauden myötä.
Ja siis tuo on säilynyt ihan synnytyksen jälkeenkin, ei kyllä ihan yhtä tajunvievänä kuin raskausaikana.
Olen kade, mä oon huomannu että orgasmin saaminen on tosi vaikeeta, jostain syystä en kuitenkaa pysty rentoutumaan raskaana niin paljon että tuollaisia kokis..Mutta mulla on kyllä ollut muutenkin orgasmin saaminen työn takana..
Kokeile itse.Käsisuihkulla vaiks!!! ;)
Kun pääset alkuun niin sä kiskot ukkokultaas makkariin kokoajan!!
Mä olin ihan kamala puolessa välissä raskauksia...
Silloin alkoi jo se halutus, ei riittänyt että aamulla ite touhuili, mies kävi ruokatunnilla ja vielä päivällä oli oma apu taas paras apu ja illalla mies taas...
Mä aattelin oikeesti että oon sairastunut siihen johkin mikä-se-nyt oli, että musta tullut seksiaddikti!
Normisti ei ikinä tuollaista määrää.
Vaiks kivaa puuhaa onkin.
:whistle:
Myrkyn kanssa kuulun samaan kastiin,raskaana ollessa oli seksi jotain melkoisen mahdotonta.
Ja halut jylläsi aivan koko ajan.
Silloin aattelin että NYT mä ymmärrän miehiä. Se jos kokoajan on seksi mielessä ja haluttaa niin ei sekään ole helppoa.
Olipa taas tuokin unhottunut, pitäis varmaan pitää ukkokultaa hyvänä tänään...On se jäänyt vähemmälle viime aikoina kun en oo raskaana! Vie hormoonikierukka kaik halut...
:|

positiivista
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Heeei, mut onneks ei mene enää kauan kun sä pääset synnyttämään :hug:
Mulla oli ihan samanlainen fiilis koko raskauden
Niin...mut pelkään, et jos alapää sit menee ihan tohjoksi synnytyksessä, eikä yhdynnät onnistu enää koskaan. :ashamed: *varsinainen positiivari*
Mun mielestä seksi on tuntunut paremmalta synnytyksen jälkeen. :whistle:
Niin mustakin. Seksi on vaan parantunut synnytyksen jälkeen. Se tuntuu jotenkin laajemmalla alueella.

Alkuperäinen kirjoittaja positiivista:
Niin...mut pelkään, et jos alapää sit menee ihan tohjoksi synnytyksessä, eikä yhdynnät onnistu enää koskaan. :ashamed: *varsinainen positiivari*
Niin mustakin. Seksi on vaan parantunut synnytyksen jälkeen. Se tuntuu jotenkin laajemmalla alueella.
Tämäkin on totta,parantunut vain synnytysten jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja positiivista:
Tämäkin on totta,parantunut vain synnytysten jälkeen.
Jees, orgasmit on vahvempia ja saan helpommin.Jopa parikin peräkkäin jota ei ikinä tapahtunut ennen lapsia...Nooh, mä olin kyllä 20 v kun ekan sain.
Mutta alaosasto on nähnyt 4 synnytystä ja yks niistä oli kaksossynnytys ja mies kehuu edelleen kuinka piukee tuo on.Ja tunteehan sen itsekin, tiukka ote sormeen!!

..
Mun maha ei vielä kauhean suuri ole 5llä kuulla, mutta mieheni kehuu mua seksikkääksi vähän väliä ja pitää hyvänä. Seksielämässä ei ollut valittamista ennenkään, mutta nyt se tuntuu jotenkin vielä paremmalta sekä henkisesti että fyysisesti. Meillä molemmilla samanlainen tunne. Ihanaa.

Toki hieman hirvittää, että mitäs sitten synnytyksen jälkeen...uiks..siis lähinnä hirvittää jos repeää pahasti ja saadaanko paikat kursittua enää kuosiin ja niin ettei ole kivuliasta.

Hopping
No mun mielestä on aina kurjasti sanottu, että ihminen olisi yksinkertainen jos tuntee itsensä haluttavaksi raskaana! :O Miksi ei voisi tuntea? Mulla ainakin kun odotin esikoista, oli vatsa sellainen pieni söpö kumpare ihan loppuun saakka ja hoikka kun olin, niin eipä sitä itseään muutenkaan miksikään valaaksi tuntenut...

Rukoilijasirkka
Mun mielestä ois ihan normaalia tuntea itsensä seksikkääksi raskauden aikana. Raskausmahahan on seksin seurausta. Mikä nyt ois enemmän alleviivatun seksikästä?

Kun on vauva mahassa, kaikki tietää, että toi on harrastanut seksiä. :p

tiiu
Mun mies ihasteli mun raskausmahaa, kai se oma vaimo on raskaanakin hehkeä ja rakas ja haluttavakin. En nyt suoranaisesti kyllä seksipommina itseäni pitäny, kaukana siitä, mut haluja kyllä riitti.

vieras
Tänne on kirjoittanut vain ne, jotka ovat halunneet sitä seksiä raskauden aikana, mutta minä kuulun niihin, jolta häviää viimeisetkin halut. Ekan raskauden aikana pystyi vielä jotenkin, mutta tän toisen kohdalla, pelkkä ajatteleminen ällöttää. Tosin mä olen alkuvaiheessa vielä ja paha olo vaivaa ajottain ja seksi vaan lisää sitä pahaa oloa.

No minä en tosin ole seksuaalisesti mitenkään aktiivinen muutenkaan, mutta ne vähätkin halut katoavat raskauden myötä ja pysyvät poissa koko raskauden ja imetyksen ajan.

Piti tähän vastata jo eilen, mutta en ehtinyt...
Voin antaa aiheeseen miesnäkökulmaa: mielestäni vaimoni ja myös muut raskaana olevat naiset ovat seksikkäitä. Ihan kokonaisuudessaan vatsoineen kaikkineen. Myös seksi vaimoni kanssa raskausaikana (kaikissa kolmessa) oli parasta mitä ikinä on ollut.

Rukoilijasirkka
Se muuten on ihan eri asia, haluaako itse seksiä, vai tunteeko itsensä haluttavaksi. Mulla meni tunto alapäästä toisen raskauden ajaksi ja orgasmi aiheutti kipeitä supistuksia. Olin toki haluttava. B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tänne on kirjoittanut vain ne, jotka ovat halunneet sitä seksiä raskauden aikana, mutta minä kuulun niihin, jolta häviää viimeisetkin halut.
Siis alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti juur päinvastoin, sanoi jopa yksikertaisiksi niitä jotka ovat halukkaita ja tuntevat olonsa hehkeeksi, haluttavaksi.

Toiset vaan eivät ole sinut sen kasvavan masun ja muuttuvan kehon kanssa.Näin mä sen näen.
Musta oli ihanaa kun oli sellanen söpö pallomasu, hoikka oon muutoin ollut mutta mahaan tullut se 5 kg ja kaksosista 7kg.
Vaan en valaaksi ikinä ole itseäni tuntenut, fillarilla kaksosistakin poljeskelin vielä liki käynnistysaikaa!
:wave:

Nekkutikku
Voi vitsi! Mä tunsin itseni raskaana niin haluttavaksi ja märkäkin oli koko ajan :) Ja mies tykkäs <3 Synnytyksen jälkeen olisin ollut valmis samana iltana jos ei verta olis tullut niin paljon... Hyvä ettei supistuksien lomassa alettu peuhaa vaikka se tietysti olisi auttanut avautumista :) Joo eli yks seksi hullu täällä... Nyt on jostain syystä halut menny kun paikat niin turvoksissa ja kuivat :( Yhyyyyy!!1

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Se muuten on ihan eri asia, haluaako itse seksiä, vai tunteeko itsensä haluttavaksi. Mulla meni tunto alapäästä toisen raskauden ajaksi ja orgasmi aiheutti kipeitä supistuksia. Olin toki haluttava. B)
Lihavoidussa on vinha pointti. Jossain määrin sympatiseeraan ap:tä, koska en minäkään nyt erityisesti halunnut pitää peiliovia näkyvillä siinä vaiheessa. Mutta halukkuus on sitten toinen juttu.

No en tunne itseäni sexy bitchiksi mutta tunnen itseni kauniiksi ja "siunatussa tilassa" olevaksi :D
En harrasta villiä rynkytystä vaan rakastelen mieheni kanssa rauhallisesti... näissä nyt on eroa :LOL:

Ei kai sitä itseään tarvitsekkaan kiimaiseksi horoksi tuntea :LOL:

Raskaus on kaunis asia, myös seksi rakkaansa kanssa VOI olla kaunis asia. ;)

Kai sitten ruma
Itse olisin halunnut raskausaikana, mutta mies ei. Ei yhtään :(. Siinä se haluttavuus kummasti karisi omistakin kuvitelmista. Lapsi tuli jo tammikuussa, eikä edelleenkään ole seksielämää... Haluttavaksi en koe itseäni edelleenkään ja saa nähdä tulenko koskaan tuntemaankaan. Mies ei ainakaan millään tavoin osoita, että olisi kiinnostunut minusta naisena :(.

Yhteistyössä