Kuinka kovalla käytöllä kylpyamme/poreamme?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pinja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pinja"

Vieras
Te jotka ammeen omistatte, kertokaas onko kannattanut hankinta. tuleeko käytettyä? uuteen taloon tässä haaveilen kylpyammetta, mutta mieleen tulee että meneekö tila vain hukkaan, ja amme nököttää ilman vettä vuodesta toiseen :D

Meillä oli ensimmäisessä yhteisessä asunnossa, joka oli pieni yksiö, veskissä amme. Käytännön syistä heivattiin se pois, koska tilaa suihkussa käymiseen ei ollut muutoin kuin ammeessa istuen. Pari kertaa käytin sitä ihan kylpemiseen, mutta itse en oikein jaksanut lillua siellä, joten pikasuihkut yleensä vain tuli otettua. Nykyisessä talossamme tilaa olisi vaikka molemmille, mutta en usko että sille olisi käyttöä. Ei ole aikaa lillua.=D

Meillä on toisessa kylppärissä amme. Se oli jo kun ostimme asunnon. Lapset tykkää kyllä kovasti kylpeä siinä, mutta itse olen kylpenyt ehkä kerran vuodessa. Jos pitäisi päättää, laittaisinko uuteen kotiin, niin todennäköisesti en.

Meillä on amme ja tulee kyllä käytettyä. Itse olen ehkä kerran - pari viikossa kylvyssä ja silloin kylven vähintään tunnin. Siihen kun ottaa hieman lukemista ja skumppaa ja laittaa kynttilät niin ah, onpa rentouttavaa.
Mies ei kylve, mutta lapsi kylpee sen pari kertaa viikossa kun käy pesulla.