Kuinka kipeäksi pää voi tulla ennen kuin se räjähtää?

tsemppiä, kamala tunne jos särkee liikaa päätä

mut piristykseks tuli mieleen lassi ja leevi sarjakuvasta seuraava:

Lassi kysyy isältään;
Jos aivastaa ja pitää kiinni nenästään ja suusta, niin tuleeko aivastus korvista vai räjähtääkö koko pää?

vieras
Niin kipeäksi, että on ambulanssilla sairaalaanmeno liki. Yhden kerran elämässäni on ollut (muiden pahojen migreenien ohella :( ) ollut tilanne, että mies jäi töistä pois MINUN järkyn migreenini vuoksi. Oksensin sängyn laidan yli (en kyennyt nousemaan), koko päivän ja päähän sattui niin paljon, etten itse pystynyt edes töihin soittamaan. Arvelin (oikeasti!) kuolevani. Panacodia, Imigrania oli käytössä. Onneksi lääkäri laittoin Imigran nenäsuihke-respetin apteekkiin ja mies uskalsi lähteä sen verran, että sen haki. Pysyi sisällä ja illaksi tokenin. Synnytyskivut tuossa kalpenivat ja kaikki muukin koettu kipu... Että aika kipeä oli, mutta ei räjähtänyt. Toki tosi kovassa kivussa ei palstalle kirjoitettaisi, joten ehkä et - onneksi - tarvitse ambulanssia. Paranemista!

Eihän Panacod autakaan :( , joskus ei auta oikein mikään. Paitsi tupla-annos Buranaa helppaa hiukan ja hajuton, äänetön, valoton ympäristö, jossa saa olla makuulla.

Se ei vaan oikein juuri kotona eikä töissä onnistu.

jep jep
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
kovin kipee ei ole, jos voi netissä roikkua. Pää voi tulla niin kipeex, ettei pysty valoa katsomaan, pakko peiton alle mennä.

tätä mieltä minäkin... jos on kipiä pää niin ei kärsi tietsikan ääressä olla se on vissi!!

syötkö miten paljon lääkkeitä? jos lääkepäänsärky..
raitis ulkoilma voisi auttaa...

jep jep
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Eihän Panacod autakaan :( , joskus ei auta oikein mikään. Paitsi tupla-annos Buranaa helppaa hiukan ja hajuton, äänetön, valoton ympäristö, jossa saa olla makuulla.

burana tulehduskipulääke jota ei suositella otettavaksi päänsärkyyn... panadol ja yleensä parasetamolit käy....

Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:

burana tulehduskipulääke jota ei suositella otettavaksi päänsärkyyn... panadol ja yleensä parasetamolit käy....
niinhän se on, mutta jos edm. eivät auta ja on pakko selvitä päivästä.
Mulle ei parasetamoli vie särkyä pois.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:

Mulla ainakaan ei päänsärkyyn mitkään parasetamolit tee mitään. Ibuprofeenia riittää useimmiten se 400mg 2 krt/vrk.

Yhteistyössä