K
kesäkurpitsa
Vieras
Ajattelin tehdä vauvalle ruokia ja koskaan en ole valmistanut kesäkurpitsaa. Joten kuinka kesäkurpitsa valmistetaan? Uunissa vai miten?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en oo kesäkurpitsaa yksinään tehny kun sain joskus kaverilta kesäkurpitsasosetta ja ainakin se oli tosi löysää joten ite soseita tehdessäni laitoin lisäks perunaa, porkkanaa, bataattia tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Minä tein kesäkurpitsaa muiden vihannesten joukossa soseeksi: laitoin kesäkurpitsalohkot / viipaleet pieneen kattilaan vähään veteen kiehumaan, annoin kiehua vähän aikaa (että se pehmeni, mutta ei hajonnu ihan kokonaan ), laskin nesteet siivilän läpi pois, ja ajoin sauvasekottimella hienoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Edelleen vauvanruokaa. Ei kai vauvalle voi sitä paistaa pannulla? Eli keitetään, mutta kuinka kauan?
no mä vaan pesin, kuorin ja paloittelin muiden joukkoon... en kypsentänyt niin pitkään kun muita ettei mee ihan velliksi.Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en oo kesäkurpitsaa yksinään tehny kun sain joskus kaverilta kesäkurpitsasosetta ja ainakin se oli tosi löysää joten ite soseita tehdessäni laitoin lisäks perunaa, porkkanaa, bataattia tms.
Onhan siihen muutakin tulossa kesäkurpitsan lisäksi. Mutta nyt olikin kyse kesäkurpitsan valmituksesta!