Dodbdjdi
Ideoita kaivataan oon ajatellut itselle paitaa missä on 2 mahan päällä tai jotain vastaavaa...?
Ai. No miten te sen teitte?Olet idiootti -_-
tästä viestistä inspiroituneena:Ei ole mitään hauskaa siinä että sukuun on tulossa uusi perintöosuuttaan hamuava tulokas.
Sama täällä. Itse olen laittanut kerran sähköpostitse kuvia isovanhemmille lapsista jossa viimeisenä oli sitten ultrakuvat. Tämä oli kuulemma hauska juttu meidan vanhempien mielestä. Muuten ollaan aina vain kerrottu, että tällainen juttu on nyt tulossa.mä en muista että olisin kenenkään vauvasta kuullut mitenkään hauskalla tavalla, siis niin että olisin itse pitänyt sitä hauskana. Olen kyllä saanut kortteja ja viestejä ultrakuvilla, runoja, arvoituksia, laulujensanoja. On tultu kylään "daddy to be" tai "ylpeä isoveli"-paidassa.
Mutta en mä noille mitenkään lämmennyt, joidenkin kohdalla tuli jo vähän myötähäpeääkin kun olivat valmistelleet jotain isompaa esilletuloa asian kanssa. Mulle on aina riittänyt ilmoitus sitä että meille on nyt vauva tulossa. Mite hauskana tuon kokee riippuu sitten siitä mikä on suhde näihin ihmisiin ja kuinka juttu lentää asiasta.
Musta tää ois jees!Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin;30416058:Omalle isälleni kerroin kirjoittamalla isänpäiväkorttiin 'toivottaa Petri, Maija, Viljo ja vauva' (nimet muutettu) tätä samaa voisi soveltaa vaikka joulukorttiin tai syntymäpäiväkorttiin.
Tää kävi jostain syystä naurattaan. Eli ois sit vissiin hauska tapaLaita jokin pieni pulla uuniin ja ilmoita paikalla oleville, että täällä on yllätys. Saavat etsiä sen sitten.