Kuinka kertoa puolisolle, että on pettänyt tätä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se sama ap kuin toissa päivänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä tiedän miehen pettäneen useinkin ja ainoa kerta jollon se otti päähän oli sillon kun sain tietää ja ite kerto. Muutoin ihan sitä mieltä että jos omassa seksielämässä on ongelmia joiden yli ei päästä nii se on ihan voi voi,,joten seksi on vain seksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
no ei tollasesta kannata ottaa stressiä, eri asia jos oisit sänkyyn menny.

Tämä tapahtui sängyssä. Ja siis suuseksiä sain siltä toiselta.

Eihän tuo oikein ole, mutta en kyllä kertoisi.
Samassa veneessä ollaan ja minä vielä pitemmälle menneenä enkä ole kertonut.

Kyllä se aikanaan selviää, että kannattaako kertoa. Itse en menisi heti kertomaan, mutta jos asia tulisi ilmi, en kieltäisi. Seuraukset pitää sit olla valmis kestämään.. En ole mikään pulmunen itsekään, mutta ei voi pettää ilman seurauksia, sen tiedän.

Ja mun mielestä kaikki se on pettämistä, mistä tulee vähänkään huono omatunta. Siis esim. jos riisutaan ja kosketellaan.

Voimia ap: lle asian käsittelyyn mitä sitten eteen tuleekin!

Alkuperäinen kirjoittaja visitor:
Minä tiedän miehen pettäneen useinkin ja ainoa kerta jollon se otti päähän oli sillon kun sain tietää ja ite kerto. Muutoin ihan sitä mieltä että jos omassa seksielämässä on ongelmia joiden yli ei päästä nii se on ihan voi voi,,joten seksi on vain seksiä.

puhutteko te näistä ongelmista?

Alkuperäinen kirjoittaja vv:

On puhuttu joskus,,ei puhuta enää. Vähän sillä mennään että kun lapset on isompia niin erotaan, nyt yritetään elää siivosti samassa talossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:

On puhuttu joskus,,ei puhuta enää. Vähän sillä mennään että kun lapset on isompia niin erotaan, nyt yritetään elää siivosti samassa talossa.

mutta teillä on se ero ap:n kanssa että teillä on ero tavoitteena, ap vissiin haluaa viettää miehensä kanssa loppu elämän,,täällä hetkellä ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
Miten petit häntä? Joillakin on tietty raja. Pettäminen on kyllä niin inhottava asia. Itse en ole koskaan pettänyt, enkä toivoisi miehenikään niin tekevän :heart:

En sanonu ei kun tää miehen kaveri alko hyväileen mua. Annoin koskea itseäni käsillä ja suullaan. Sen enempää ei onneksi, ettei tartte pelätä seurauksia, mutta lasken tämän jo pettämiseksi. Ja varmasti laskisi mieskin.

no minä kertoisin,..olikos tää toinen osapuoli varattu myös?

Mää kertoisin.

Ehkä jos kerrot ton minkä kerroit täälläkin, ja pyydät sydämestäs anteeksi, niin mies ymmärtää, jos teillä on hyvä suhde.

Salailu ja valehtelu saa kauheesti pinoutunutta paskaa teidän välille.

Mieti missä menee sun raja, mieti missä menee miehen raja.

Kerro, pyydä anteeks, kerro kuinka kadut. Äläkä enää pidä yhteyttä siihen toiseen.

Jos olit siellä yötä ja miehes jo epäilee, niin veikkaan että seuraava askel on että miehes alkaa hiillostaa sitä "kaveriaan".

Mä ajattelisin sen niin,että miehellä on oikeus tässä tilanteessa itse päättää haluaako hän jatkaa enää suhdetta vai ei. Jos tapaus tulee myöhemmin ilmi,niin mitäs jos mies onkin sitä mieltä että hän on tietämättään elänyt valheessa ja häneltä on pimitetty suhteen jatkumisen kannalta oleellinen tieto?

Älä kerro. Pettämisessä raskainta on kai se, ettei voi jakaa isoa asiaa sen lähimmän ihmisen kanssa.

Mieti sen sijaan, miksi. Ja koeta saada korjattua se, mikä sai sinut näin käyttäytymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Mä kertoisin ja jos mies pettäisi mua niin haluaisin tietää siitä. Mun mielestä suurempi petos on se, ettei kerro.

Just näin. Mä ainakin haluaisin itse miettiä siinä tilanteessa että haluanko/voinko elää tuon asian kanssa,enkä sitä että mut "pakotetaan" jatkamaan suhdetta normaalisti,koska mulla ei oo tarpeeks tietoa suhteen todellisesta tilasta. Olisin ikäänkuin pimennossa. Sitäpaitsi,en tykkää ajatuksesta että mun ja miehen välillä ois noin isoja salaisuuksia.

Selvitä ensin miehen kanta, ja mahdolliset seuraukset. Tämä voi olla kelpo keskustelunavaus jos ei muuten saa sanoja suusta.

Jos suhde on vakaalla pohjalla se kestää pettämisen ja vaikka toisenkin. Kerrasta-poikki ero tarkoittaa että suhteessa on muutakin pielessä, ja/tai puolisolla on pipo käynyt kovin pieneksi.

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Selvitä ensin miehen kanta, ja mahdolliset seuraukset. Tämä voi olla kelpo keskustelunavaus jos ei muuten saa sanoja suusta.

Jos suhde on vakaalla pohjalla se kestää pettämisen ja vaikka toisenkin. Kerrasta-poikki ero tarkoittaa että suhteessa on muutakin pielessä, ja/tai puolisolla on pipo käynyt kovin pieneksi.

Vakaalla pohjalla olevassa suhteessa ei petetä...

sua ei varmaankaan ole petetty :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ajattelisin sen niin,että miehellä on oikeus tässä tilanteessa itse päättää haluaako hän jatkaa enää suhdetta vai ei. Jos tapaus tulee myöhemmin ilmi,niin mitäs jos mies onkin sitä mieltä että hän on tietämättään elänyt valheessa ja häneltä on pimitetty suhteen jatkumisen kannalta oleellinen tieto?

Mun mielestä tässä oleellisinta on se, onko kyseessä kerran tapahtunut hairahdus vai pitempään jatkunut pettäminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:

Mun mielestä tässä oleellisinta on se, onko kyseessä kerran tapahtunut hairahdus vai pitempään jatkunut pettäminen.

Joillakin ihmisillä on periaatteita etteivät katsele sitä yhtäkään kertaa. Toisille voi olla vaikeaa saada se luottamus takaisin,olkoon vain miten yhdenillan pano.

Jos suhde on vakaalla pohjalla se kestää pettämisen ja vaikka toisenkin.

Taitaa olla varma tieto? Parisuhde on paljon muuta kuin yksinoikeus toisen kehoon, joten himon hallintakyky on varsin kehno mittari koko suhteen laadulle.

Jos suhde on vakaalla pohjalla se kestää pettämisen ja vaikka toisenkin.

Taitaa olla varma tieto? Parisuhde on paljon muuta kuin yksinoikeus toisen kehoon, joten himon hallintakyky on varsin kehno mittari koko suhteen laadulle.

Juu,on se paljon muutakin.Esim.luottamusta,vapaaehtoista sitoutumista ja toisen kunnioitusta.

Yhteistyössä