Kuinka kaunis sukunimi Pumpanen on asteikolla 1-10?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua kyllä naurattaa joittenkin stressaaminen tuosta sukunimestä. Ihan tavallinen sukunimi tuo on ja kyllä se on teidän ajattelussanne vikaa eikä tuossa nimessä. :whistle:

4 tai 5. Se nimi ärsyttää, huvittaa ja myös hävettäis, jos olis oma sukunimi... mutta oon kyllä kuullut paljon pahempiakin nimiä, kuten Nännimäinen, Römppänen ja myös edellä mainittu Kivessilta. :D

Meillä on pierut pumppuja :D "pumppasiks?" Kyllä tuli ekana mieleen kun Viivi Pumpasesta kuulin.. Joku sanoi "kyllä se on teidän ajattelussanne vikaa eikä tuossa nimessä" Pitääkö heti ottaa nokkiinsa jos joku asia nyt sattuu vähän huvittamaan? :)

Alkuperäinen kirjoittaja B.A:
Meillä on pierut pumppuja :D "pumppasiks?" Kyllä tuli ekana mieleen kun Viivi Pumpasesta kuulin.. Joku sanoi "kyllä se on teidän ajattelussanne vikaa eikä tuossa nimessä" Pitääkö heti ottaa nokkiinsa jos joku asia nyt sattuu vähän huvittamaan? :)

Jos jostakin on eri mieltä kuin te, niin pitääkö se heti ottaa niin, että tämä toinen otti nokkiinsa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mua kyllä naurattaa joittenkin stressaaminen tuosta sukunimestä. Ihan tavallinen sukunimi tuo on ja kyllä se on teidän ajattelussanne vikaa eikä tuossa nimessä. :whistle:

Harava, meil päi pumppa on pieru, joten kyllähän toi ny naurattaa toi nimi!!!!!!

:laugh:

Yhteistyössä