Kuinka kauana voi mielestänne asua yhdessä eron jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelmoiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

unelmoiden

Jäsen
07.05.2012
518
0
16
Olen eronnut 1,5kk sitten ja ex asuu vieläkin minun luonani. Lapsia ei ole, mutta koirat ovat yhteisiä. Tällainen järjestely on toiminut koirien hoidon kannalta todella hyvin, mutta monet ovat ihmetelleet, jopa paheksuneet.

Asuin yli puoli vuotta exän kanssa ennenkuin sain asunnon. Meillä ei ole lapsia ja ollaan erittäin hyviä ystäviä oltu koko ajan eron jälkeen. Tapailtiin muita yhdessä asumisen aikana jo, mutta tietenkin sovittiin, ettei ketään roudata kotiin, niin kauan kun asutaan saman katon alla.

• Tykkää
Reactions: unelmoiden
Itse en suostuisi asumaan, vaan heti oma kämppä hakuun ja n. kuukaudessa ulos.

Yksi tuttuni juuri asui eksänsä kanssa vuoden, joka päivä se siitä jaksoi marmattaa mutta kun "ei toistakaan kämppää löydy". Mun mielestä toi kieli vaan siitä että ei osaa päästää irti. Edelleen se siellä vieraili vaikka oli jo muuttanut. Kumppanilla kyllä oli joku alkoholiongelma, jota se sitten paapos.

En silti tarkoita että asiaan olisi mitään aikarajaa, tuo on vaan MINUN rajani.

Emme olleet naimisissa, eli "avoero", vaikka virallisesti kai meidät laskettaisiin vieläkin avopuolisoiksi. Juu tuosta on myös puhuttu, että kun jompikumpi löytää uuden, niin sitten miehen on varmaan muutettava.

Yhteistyössä