K
Kata
Vieras
Onko viikko liian pitkä aika? Jos äiti käy töissä tai opiskelee muualla ja näkee pientä vain viikonloppuna? Entä jos äiti on viikon tai kaksi lomalla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:voi jeesus... jos äiti on tuommoinen vastuuton niin ehkä on parepi ettei nää lasta ollenkaan...+
Alkuperäinen kirjoittaja Kata:Onko viikko liian pitkä aika? Jos äiti käy töissä tai opiskelee muualla ja näkee pientä vain viikonloppuna? Entä jos äiti on viikon tai kaksi lomalla?
Alkuperäinen kirjoittaja ootkotosissas?:kukaan äiti ei lähde viikoksi kahdeksi lomalle jos on noin pieni lapsi...ainakaan kukaan järkevä... voi teitä laiskoja mammoja.. vai lomalle,anna mun nauraa...
Alkuperäinen kirjoittaja toinenkin vieras:Vaikka lapset ovatkin erilaisia, niin kyllä useimpaan tuonikäiseen lapseen jää pysyvä jälki, jos joutuu olemaan useamman päivän erossa päivittäistä huolenpitoa antaneesta vanhemmasta. Ei tuon ikäiset tietenkään voi muistaa tapahtumia, mutta siinäpä se onkin, kun muistijälki tallentuu paikkaan, jossa se vaikuttaa alitajuntaisesti epävarmuutena, mahdollisena pelkona turvallisuuden menetyksestä ym. Mun puolesta kaikki voi jättää lapsensa hoitoon niin pitkäksi ajaksi kuin tahtovat, kunhan tietävät, miten se lapseen voi vaikuttaa. Eikä tässä ole kyse täydellisistä äideistä tai muista sellaisista vaan ihan vain tavallisesta vanhemmuuden vastuusta.
Alkuperäinen kirjoittaja toinenkin vieras:Vaikka lapset ovatkin erilaisia, niin kyllä useimpaan tuonikäiseen lapseen jää pysyvä jälki, jos joutuu olemaan useamman päivän erossa päivittäistä huolenpitoa antaneesta vanhemmasta. Ei tuon ikäiset tietenkään voi muistaa tapahtumia, mutta siinäpä se onkin, kun muistijälki tallentuu paikkaan, jossa se vaikuttaa alitajuntaisesti epävarmuutena, mahdollisena pelkona turvallisuuden menetyksestä ym. Mun puolesta kaikki voi jättää lapsensa hoitoon niin pitkäksi ajaksi kuin tahtovat, kunhan tietävät, miten se lapseen voi vaikuttaa. Eikä tässä ole kyse täydellisistä äideistä tai muista sellaisista vaan ihan vain tavallisesta vanhemmuuden vastuusta.