Kuinka kauan viihdyt oman äiti kanssa?

emo
ollaan niin erilaisia luonteiltamme. Välillä äiti soittelee ja kysyy miksei meistä kuulu mitään ja silloin vasta muistan, että ai niin mulla on äitikin. Mutta kun ei ole mitään asiaa, pärjätään ihan hyvin ja elämä kulee tasaiseen tahtiin. Varmasti vaikuttaa myös se että äiti kettuili nuorempana ylipainostani ja siitä jäänyt tunne ettei hyväksy mua sellaisena kuin olen. Ei myöskään hyväksy tupakointiani.
 
Mmh... mä oon ollut n. kk kestävällä reissulla äitini kanssa tossa,( käääk ku aika menee nopeesti ) 7 vuotta sitten. Ihan aikuisena siis. Hyvin meni.

Muutenkin äitini on paras kaverini, jos noin voin sanoa. =)
 
adiilda
juttelemme päivittäin puhelimessa välimatkaa 400km, mutta viihtyisin hänen kanssaan ihan niin kauan kuin tarve vaatii...tuntuu hullulta ettei aikuiset ihmiset tule toimeen toistensa kanssa barsinkin jos on kyseessä oma äiti..ymmärrän alkoholistit tms, mutta muuten tuntuu aika kummaliselta ettei äitiään kestä..ketä sitte kestää??
 
Olemme äitini kanssa liian erilaisia, jotta voisin sanoa viihtyväni. Hän on myös pettänyt luottamukseni muutaman kerran, joten sekin vaikuttaa väleihimme. Viikonloppu menee, kunhan en sorru syvälliseksi. Tänä kesänä olen äidin kanssa ollut tiiviisti viikon. Hän ei anna eikä isäkään minulle tilaa, vaan kaikki pitää tehdä ruokailusta lähtien heidän haluamallaan tavalla. En jaksa taistella asiasta, olenhan heillä vieraana.
 

Yhteistyössä