kuinka kauan verta tullut keskenmenon jälkeen?

tuliko itsestään ulos?
olitko kaavinnassa tai lääkkeellisessä?

kiinnostaa että kauankohan on odotettavissa että tämä vuoto jatkuu.. :x tuntuu jo 4 päivääkin hirveän pitkältä ajalta kun ei menkkoja pariin kk tullut raskauden takia.

 
Hei! Sain km tiistaina viikkoja oli vain 5+3, minulle ei tehty mitään hoitoja koska luontoäiti oli hoitanut asian. Vuotaminen alkaa nyt olla lopullaan et yllättävän pian kuitenkin loppunut koska sanoivat et voi vuotaa parikin viikkoa. Henkisesti raskasta toipua kun sai muutaman hetken olla iloinen et tuli raskaaksi kun sekin on kestänyt aikansa mutta positiivisin mielin odottelen uutta raskautta. Tsemppiä sinullekin =)
 
enpä muista tarkalleen. (Pidinkin yritystauon, että en niin tarkalleen muistaisi) mutta muistelisin, että aika lähellä maksimiaikoja mulla on vuodellut. Olisiko ollut kaavinnan jälkeen jotain 12 päivää. Viimeiset päivät ihan vähäistä.
 
keskenmeno
Mulle sanottiin että 3-4 viikkoa voi olla vuotoa. Lopussa kuitenkin niukempaa. Ite sain tiistaina keskenmenon. Ja vuoto on todellakin runsasta. Mulle ei tarvinnut tehdä kaavintaa, tulee kuulemma kaikki ihan itsestään pois. Viikkoja mulla oli 11+3 tai 4
 
outo olio
Sain keskenmenon rv 11+1. Menin vuodon vuoksi lääkäriin, jossa todettiin sikiön menehtyneen. Kaavintaa ei tehty, mutta n.s. lääkkeellinen tyhjennys. Eli sain sairaalassa pariin otteeseen pillereitä, jotka nopeuttivat tyhjentymistä. Kaikkinensa vuoto kesti viikon ja 2pvää, viimeiset päivät niukkaa ja rusehtavana
 
pulttis pikana
ensiksi- hirveän moni saanut tiistaina keskenmenon tms.
otan osaa :hug:

ja kiitos vastauksista, mä vaan niin odotan että loppuisi vuoto- tänään ei ole hirveästi vuotanut vaikka keskiviikkona vasta tehtiin lääkkellinen tyhjennys.
kk päästä jälkitarkastus ja toivon että sitten olisi menkat tuleet jo tai tulossa niin saisi uudestaan yrittää paremmilla tuloksilla vauvaa- toivon todella niin itselleni että teille muille :hug: :wave:
 
suurperheellinen
Mulla ollut nyt 2 viikkoa jo vuotoa..tosin kohtutulehdus tuli km:n jälkeen,en tiiä vaikuttaako.Mutta ei kyllä vielä ole loppumaisillakaan,saas nähä kauan menee :headwall:
 
Ei tullut itestään ulos,vaik pientä tuhrua oli pari pvää ennen ultraa,kaavinnas olin ja vuotoa oli tosi niukasti vain kaavintapäivän iltana ja ihan olemattomasti seuraavana päivänä,sit loppui.Vähällä pääsin kyllä,kun lukee toisten tarinoita...
 
Sain keskemenon rv 17-sikiö oli menehtynyt kohtuun ja raskaus käynnitettiin pillreillä.Keskenmenosta on nyt 2viikkoa ja jälkivuotoa on edelleen.Omituista on että vuoto loppui melkeen välillä mutta alkoi sitten taas uudestaan.Suurempia hyytymiä ei kuitenkaan ole tullut.Mietityttää että erottaako menkat jälkivuodosta jos ne sattuvat nyt kohta alkamaan?
Jälkitarkastukseen ajattelin mennä parin viikon päästä. :\|
 
Ajattelin katsella nyt pari viikkoa ja varata sitten jälkitarkastusajan naistenklinikalta,kun Ei suuremmin nuo terveyskeskus gynekologit vakuuta.Ei ole ollut mitään kipuja onneksi, vaikka seksiäkin on harrastettu(ehkäisyä käytetty).On puhuttu että ne yhdet menkat odotetaan ja sitten aletaan yrittämään uudelleen.Ei tästä surusta pääse muuten ylitse.Mies tilasi netistä jo uusia ovulaatiotikkuja, on toiveikas että uusi raskaus alkaisi uudelleen pian.On ystävien kanssa alkanu mietityttämään nuo e-pillerit ovatko sittenkään niin turvallisia kun niistä sanotaan.Toivon että tämä oli ensimmäinen ja viimeinen keskenmeno.Ja päätimme että pillereitä ei enää aloteta uudelleen mikäli tässä raskaaksi tullaan vaan koitetaan tehdä mukulat sitten mahdollisimman peräkkäin:)eipähän ole sitten ainakaan hormonipillreistä ja niiden vaikutuksista raskautuminen kiinni.
 
Mulla ainakin meni niin, että spontaanin km:n jälkeen (rv 12, ei kaavintaa, tai lääkkeitä), vuosin yhteensä n. 6,5 viikkoa. Vuoto niukkeni pikkuhiljaa viikko kerrallaan, kunnes sitten muutaman päivän ruskean tuhruvuotopäivän jälkeen alkoi ihan hirveän rajut kuukautiset siihen samaan syssyyn. Eli periaatteessa km-vuotoa noin 4,5 viikkoa, välissä tuhrua muutama päivä ja sitten kuukautiset joihin meni reilu viikko. Ja oli kuulemma lääkärin mukaan ihan normaalia, että meni noin. Ihmettelinpä vaan, kuten jo monesti aiemminkin täällä palstalla, että mistä sitä verta oikein riitti. Ja hermothan siinä vuodon loppumista odotellessa meinasi mennä, sen muistan.. Mutta siis minä ainakin erotin kuukautiset, koska oli niin selkeät verrattuna siihen km-vuotoon. Seuraavat kuukautiset tulikin sitten ihan "ajallaan" ilman välivuotoja tai muita ongelmia. Mutta huomattavan rajuina ja kivuliaina..
 
Täällä reilu kaksviikkoa vuotoa takana ja edelleen pikkusen tulee...km tapahtui itsekseen ja raskausviikkoja oli kuusi. Vuoto oli aluksi olematonta,sitten yltyi kun n.viikko täynnä ja nyt taas hiipumaan päin,toivottavasti kohta loppuu. Hermo menee kun jatkuvasti rätti haarojen välissä :\|
 
Leidi82
Mulla keskenmeno kahdeksannella viikolla ja vuoto alkoi itsestään. Kesti noin viikon. Sitten tuli menkat reilun kuukauden päästä tammikuun lopulla normaalisti. Nyt toivon, ettei alkaisi vuotamaan... :heart:
 
sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 11:38 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 11:33 Mimmu kirjoitti:
.Mietityttää että erottaako menkat jälkivuodosta jos ne sattuvat nyt kohta alkamaan?
samaa miettinyt kanssa.. :whistle:
Kyllä mä erotin, "koostumus" oli erillainen ja menkat siis tuli sen 4vkoa keskenmenosta..
Sitten ilmeisesti uudelleen raskaaksi tulin-> kaavinta.
Yhä oottelen patologin vastausta että mitä sieltä löytyi..
Kaduttaa vaan ettei maltettu ootella et keho palautuu normaaliksi ja nyt tää kaikki taas uudelleen.. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 23:27 sipuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 11:38 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 11:33 Mimmu kirjoitti:
.Mietityttää että erottaako menkat jälkivuodosta jos ne sattuvat nyt kohta alkamaan?
samaa miettinyt kanssa.. :whistle:
Kyllä mä erotin, "koostumus" oli erillainen ja menkat siis tuli sen 4vkoa keskenmenosta..
Sitten ilmeisesti uudelleen raskaaksi tulin-> kaavinta.
Yhä oottelen patologin vastausta että mitä sieltä löytyi..
Kaduttaa vaan ettei maltettu ootella et keho palautuu normaaliksi ja nyt tää kaikki taas uudelleen.. :/
niin.
mies haluaisi kanssa heti km vuodon jälkeen/jälkitarkstuksen jälkeen alkaa yrittämään.. musta ainakin yhdet menkat pitää odottaa että elimistö olisi edes suht normaalissa tilassa :whistle:
on tää odottamista \|O
 
Yhdet menkat joo mekin ajateltiin odottaa.Kunhan ne on sitten selvät menkat, eikä mitään tiputtelua josta ei ota mitään selvää onko menkat vaiko jälkivuotoa?Meille sanoi naistenklinikan lääkäri, että yhdet menkat on odotettava.Sillä odottaako yhdet menkat -kolmet menkat vaiko puoli vuotta ei ole takeita raskauden onnistumisessa--limakalvo voi olla heikoin niiden kolmansien menkkojen jälkeen-tai sitten puolen vuoden päästä yrittäessä.Mikään ei ole siis varmempaa kuin epävarmaa-aika tuuri peliä siis ja me meinataan aloittaa venäläinen ruletti heti ekojen kuukautisten mentyä.
 
mulla
kesti jälkivuoto 5 viikkoa, siitä meni sit vielä 2kk ennen kuin alko menkat.

Sen jälkeen alotettiin uus yritys, toisesta yrityskierrosta tärppäs, mut meni taas kesken. Kontrolli vielä ens maanantaina ja sit lääkkeellinen tyhjennys. Haluavat varmistaa tilanteen vaikka asia on täysin selvä. Viikko lisää et asia etenee. Nyt jo kammoksuttaa kuinka kauan tällä kertaa menee ennen kun normaali kierto alkaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 12:23 mulla kirjoitti:
kesti jälkivuoto 5 viikkoa, siitä meni sit vielä 2kk ennen kuin alko menkat.

Sen jälkeen alotettiin uus yritys, toisesta yrityskierrosta tärppäs, mut meni taas kesken. Kontrolli vielä ens maanantaina ja sit lääkkeellinen tyhjennys. Haluavat varmistaa tilanteen vaikka asia on täysin selvä. Viikko lisää et asia etenee. Nyt jo kammoksuttaa kuinka kauan tällä kertaa menee ennen kun normaali kierto alkaa.
ei löydy sanoja ei :ashamed:
itselläkin tuo sama pelko jonka sä olet joutunut kokemaan että sama km toistuisi seuraavassakin raskaudessa. :ashamed:
ei se auta kun toivoa että kaikki menisi hyvin. :ashamed:

teille :hug:
 
Hei
Sain keskenmenon viime perjantaina. Ruskuaispussi ja alkio eivät olleet tulleet ulos lauantai aamuun mennessä, joten laittoivat vielä emättimeen tabletit. Valuin valtavasti verta. Lauantai-iltana tulin kotiin ja nyt verenvuotoa on edelleen muttei paljon. Se nyt hieman huolestuttaa, kun edellen on kipuja vatsassa, varsinkin pienen kävelyn jälkeen...vähän niinkuin menkkakipuja. Pelottaa jos jotain jäänyt sisälle. sillä en halua kaavintaa. Veret tippuivat 131 :stä 90:n.....
Minulla on vuototaipumus.
Onko kellään kokemusta, onko tuo kipu normaalia tässä vaiheessa vai mitä se tarkoittaa...Miten pitkään rippeitä voi tulla ulos. Joku jopa mainitsi jossain palstalla, että lääkäri oli sanonut, että loput tulevat ulos eka menkkojen aikaan. Jälkitarkastus joillakin näytti olevan vasta usean viikon jälkeen lääkkeellisestä toimenpiteestä...minulla jo nyt perjantaina ja heti kaavinta, jos kohtu ei tyhjä. Miten nämä käytännöt näin vaihtelevat...
Entiedä...
Kiitos, jos jolain tietoa.
'Niin minulla oli rv.11
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 13:39 riituska kirjoitti:
Jälkitarkastus joillakin näytti olevan vasta usean viikon jälkeen lääkkeellisestä toimenpiteestä...minulla jo nyt perjantaina ja heti kaavinta, jos kohtu ei tyhjä. Miten nämä käytännöt näin vaihtelevat...
Entiedä...
Kiitos, jos jolain tietoa.
'Niin minulla oli rv.11
minulla km tapahtui rv 13, jouduin lääkkeelliseen tyhjennykseen (jossa niitä pillereitä laitetaan alapäähän ja synnytetään vauva (sikiö) ulos.
viime ke siis tapahtui tämä lääkkeellinen ja jälkitarkastukseen täytyy mennä vasta kk päästä siitä..
en joutunut kaavintaan enkä muutakanaa, vuodan kylläkin aika runsaasti vieläkin- ja nyt tullut 39 kuume. en tiedä liittyykö keskenmenoon vai mitä :eek: :ashamed:

mutta että viikon päästä lääkkeellisestä jo jälkitarkastukseen, outoa?! :eek:
 

Yhteistyössä