A
asdfas
Vieras
Saa nähdä kuinka kauan jammu on hengissä kun vapautui. Voi olla että, jokunen heppu etsii häntä. Ei paljoa vahinkoa tulisi vaikka löytäisi ja hakkaisi tappaisi kuhan päästään ukosta äkkiä eroon...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Naima Unelma:mun esikoinen synty helmikuuss -89 ja nimee mietittiin. siitä piti tulla Antti, vaan ei tullut, jäi tuosta ukosta niin paha kaiku siihen nimeen
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:EI varmasti oo päästetty EIKÄ päästetä...turha pelätä :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:EI varmasti oo päästetty EIKÄ päästetä...turha pelätä :hug:
ku mun mielestä siitä oli juttua, että pääsee pois. siis aikaa sitten
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:KIITOS vahvistuksesta....vaikka mulla ei hetkeekään oo käynyt mielessä että pääsis vapaaksi...eikös sillä oo siellä Niuvanniemessäkin...oma "selli"...ja 2 ´henkivartijaa koko ajan...sillä se pysyy edes siellä hengissä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pakko muuttua harmaaksi:Muistan kyllä hyvin Jammu-jutun vaikka olin silloin vain 9-vuotias. Ei vanhemmat siitä kertoneet, mutta osasihan sillion jo lehtiä lukea ja tajus mitä telkkarissa sanotaan... Mutta erityisesti sen muistan tietystä syystä: Minut oli puoli vuotta aikaisemmin raiskannut tuntematon vanha mies. Aika samaan tyyliin siis kuin Jammu (vaikkei siinä raiskauksia ilmeisesti koskaan voitu todistaa). Ei ollut Jammu, oli kyllä sen toisen kasvot niin vahvassa muistissa. Tätä henkilöä ei koskaan saatu kiinni, ties mitä on sen jälkeen tehnyt. Silihen aikaan poliisi ei oikein osannut suhtautua tämänlaisiin tapauksiin, varsinkaan lapsen näkökulmasta, eivät osaneet puhua lapselle, eikä terapiaa tms. tarjottu. No onneksi vanhemmat osasivat hoitaa. Hyvä kun enää ulos uskalsi sen jälkeen mennä, puhumattakaan että olisi kenellekään vieraille mitään jutellut. Siinä lapsuus kyllä loppui lyhyeen. Onneksi tämänkinlaisten asioiden yli voi päästä, ja jo nuorena teininä eli aivan normaalia elämää. Mutta kyllä sitä on omille lapsille tullut sanottua ehkä vähän rankemman kautta miten todellakin pitää varoa kenen kanssa juttelee ja mihin pahat aikuiset voivat houkutella. Minusta mielummin näin kuin että jotakin tapahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos tää on totta, ni voi kamala, kamala, kamala!
Alkuperäinen kirjoittaja pakko muuttua harmaaksi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos tää on totta, ni voi kamala, kamala, kamala!
Kyllä tämä valitettavasti on ihan totta, en ymmärrä jos joku tällaisella jaksais provoilla. Mutta lohdutuksena siis että musta kasvoi ihan normaali ihminen jolla on ihania lapsia, hieman varovaisempi vain erityisesti niiden suhteen (tulen olemaan, ovat aika pieniä vielä). Voin vain kuvitella mitä vanhempani ovat tunteneet, varsinkin sitten kun tuo Jammu-juttu on tullut, että miten pahasti olis voinut mennä. Mutta tässä sitä ollaan, enkä edes kovin enää ajattele tuota asiaa, lähinnä vain jos tulee esiin samantapaista, kuten nyt. En varmaan enää edes tunnistaisi sitä henkilöä jos kadulla tulisi vastaan. Mutta se kyllä monesti herättää raivon kun kuulee mitä lasten hyväksikäyttäjät saavat tuomioina, kun tietää mitä se pienelle ihmiselle ja koko lähipiirille tekee, joskus koko loppuelämäkis.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja Naima Unelma:mun esikoinen synty helmikuuss -89 ja nimee mietittiin. siitä piti tulla Antti, vaan ei tullut, jäi tuosta ukosta niin paha kaiku siihen nimeen
Nyt en kyllä tajunnut yhtään.. Miten nimi antti liittyy jammusetään?