Kuinka kauan tämä raskauspahoinvoiti kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti82

Vieras
Kuinka kauan tämä raskauspahoinvointi oikein kestää?Odotan neljättä lastamme ja viikkoja on nyt 6+3 ja hirveän huono olo lähes aamusta iltaan.Esikoisen ja toisen lapsen odotuksessa ei ollut paljoa pahaa oloa mutta kolmosta odottaessa olijust tällainen etova olo,en vaan muista kuinka kauan se kesti..

kaveri voi koko 2/3 :sen pahoin. ja siis se oli konkreettisesti pää pöntössä. töissä kyllä kävi kunnon sissi. aamulla aamiainen ja lokit sai nautiskella sen sitten kun hän bussista hyppäs ulos.. :x
itselläni ei ole ollut mtn pahoinvointeja satunnaisia nieleskelyitä lukuunottamatta---

mulla kesti 24/7 pahoinvointi rv12.. rv13 ja oli jo aavistuksen parempi, mutta jos ruokatauko venyy yli 2 tuntiin saa ällötyksen hyvin nopiaa päälle... pahoinvointi mulla alkoi kunnolla rv6+0.. mutta jo kahtena yönä ennenkuin tein testin yöllä herätessä olisin voinut oksentaa, silloin luulin et johtuisi alkavista menkoista... mä toivoin et olisin ennemmin oksentanut aamuisin ja se olisi ollut siinä, mutta oksensin vain kahdesti mut oksettava olo oli tosiaan kellonympäri..ei kivaa.. yritä pärjää...
jennuli rv14

Mä en oo vielä oksentanu kertaakaan *koputtaa puuta* rv:t 11+4. Melkein joka ilta on kyllä liki.
Syö usein ja vähän, vaikka se ei kauaa sisällä pysyiskään.

Yhteistyössä