Kuinka kauan tää on normaalia

Sarjassaan tyhmät kysymykset... Eli esikoinen syntyi maaliskuun puolivälissä, jälkivuoto kesti n. 3 viikkoa. Ekat menkat alkoi 20.4 ja sen jälkeen mulla on ollut jo kolmet kuukautiset! Ensimmäiset kesti normaalin ajan (5 vrk) ja vuoto oli määrältään normaalia. Siitä parin viikon päästä tuli muka-menkat, tuhrutti ja valui ruskeaa n. 4 päivää. Nyt sitten viime sunnuntaina alkoi taas kuukautiset, tällä kertaa vuotoa tuli kuin härän kurkusta ja nyt siis mennään jo 7. päivää ja nyt näyttäis vasta että olis loppumassa ihan kohta.
Eli kuinka kauan synnytyksen jälkeen on normaalia että menkat heittää näin? Varmaan hb alhaalla kun huippaa... Normi kierto ollut iät ja ajat 30 pv ja vuoto kestänyt 5pv...
Pääsinki piruvie niin helpolla ku ei tippaakaan vuotanu raskausaikana, pitäähän se nyt ottaa takasi ja pukata kuukautiset parin viikon välein ja vuotaa toista viikkoa... :headwall: :headwall: |O |O |O
 
miimu
juups, mulla kesti n.6kk että normalisoitui menkat. se on ihan kamalaa kun ei voi yhtään ennakoida ja koko ajan rätti housuissa kulkea jos lähtee johonkin kylille.. :D ettei kävis vahinko...
 
h'ä
Alkuperäinen kirjoittaja Haave:
Ei mitään ehksyä. Meillä tuo poika on IVF lapsonen joten luomuna tuskin paksuksi pamahdan. Jos niin hyvä tuuri käy niin onnessamme olisimme. Siihen en kuitenkaan usko.
Hmm, kuulostaa kuitenkin joltain keskenmenovuodolta. :(
Oletko satavarma, ettei voisi luomuna tärpätä, kun on tuo raskaus kuitenkin ollut äskettäin?! Raskaus edistää seuraavia raskauksia alkamaan herkemmin.
 
No periaatteessahan kaikki on mahdollista, mutta tätä kultaa tehtiin kolme vuotta ja useita siirtoja. Erittäin paha endo on syynä lapsettomuuteen. Mulle sanottiin että luomuna ei lapsia tule ja tosiaan ilman ehkäisyä on eletty jo vuosia eikä ole tärpännyt ennen hoitoja. Mulla on menkat olleet aina ERITTÄIN kivuliaat endon takia ja valitettavasti raskaus ei sitä asianlaitaa parempaan muuttanut ja sen vuoksi onkin tässä kuukauden sisällä mennyt jo melkein paketti panacodia kun persus vuotaa vähän väliä. :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä