kuinka kauan sulla on ollut ajokortti ja minkä ikäisenä sait sen?

  • Viestiketjun aloittaja blokus
  • Ensimmäinen viesti
pullis
18v. sain AB-kortin ja 17 vuotta jo ollut aivan turha läpyskä.. Autoa ei ole ja tuskin tulee, vuokra-autoa ajan noin kaks kertaa vuodessa. Voiskohan sen myydä Huutiksessa.. ?! *miettii..*
 
Suomalaisen ajokortin sain heti silloin kun taytin 18 v, eli 23 v sitten. Lompakosta loytyy myos jenkkikortti, on mennyt vanhaksi kun syyskuun terroriteon jalkeen muuttui niin, etta on sidoksissa viisumiin. Singaporen kortin menen kohta suorittamaan, kovasti luen autokoulukirjoja ja maan omia saantoja. Hommaa taalla ei tee yhtaan helpommaksi vasemmanpuoleinen liikenne
 
Pix
Sain AUTON ajokortin kortin 4 päivää sen jälkeen kun täytin 18, ja kortti on ollut mulla kohta 20 vuotta :snotty:
Kevarikortin sain maaliskuussa 1986 :whistle:

Muoksis. Harjoitusluvan sain maaliskuussa 86, kortin sain kesäkuun lopussa :D
 
vieras
Kortin sain Charlesin ja Dianan häiden aikaan, katselin häitä juuri ennen kuin kävin sen hakemassa poliisilaitokselta. Laskekaa siitä, jos niin paljon jaksaa kiinnostaa. Vähän päälle 18 olin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Suomalaisen ajokortin sain heti silloin kun taytin 18 v, eli 23 v sitten. Lompakosta loytyy myos jenkkikortti, on mennyt vanhaksi kun syyskuun terroriteon jalkeen muuttui niin, etta on sidoksissa viisumiin. Singaporen kortin menen kohta suorittamaan, kovasti luen autokoulukirjoja ja maan omia saantoja. Hommaa taalla ei tee yhtaan helpommaksi vasemmanpuoleinen liikenne
millaisia autoja siellä on liikenteessä? Muistan kun itse reilut 20 v sitten kävin singaporessa niin liikennettä hallitsi pienet autot ja moottoripyörät. Helpompi parkkeerata. vai onko sinnekin nyt sitten tullut paljon parkkihalleja?
 

Yhteistyössä