Kuinka kauan säilyy vaahdotettu kerma hyvänä jääkaapissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Ei haise/näytä pahalle, mutta onko siltikään syömäkelpoista? Paketissa taisi olla tämä pävä viimeisenä käyttöpäivänä vai onko se parasta ennen päivä, mutta kerma on vaahdotettu liki 2 vrk sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Vaahdottaminen tekee sen ongelman, että sen ilman myötä siinä kermassa pilaantuva pinta-ala kasvaa, joten se säilyy huonommin kuin pelkkä kerma.

Maista ja haista. Sillä se selviää.

Enkä maista, tulee oksennus jos se onkin pahaa :laugh:

Kyllä sun supernenälläsi haistaa että onko se pahan hajuista vai ei. :D Mulla ei muuten ole kermavaahto mennyt huonoksi, mutta sinne tulee sitä lientä, se vaahto jotenkin... laskee. :| ai niin mun puh. on äänettömällä. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Vaahdottaminen tekee sen ongelman, että sen ilman myötä siinä kermassa pilaantuva pinta-ala kasvaa, joten se säilyy huonommin kuin pelkkä kerma.

:D Vai niin.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mun puhelin on hävinnyt. :o Ei sitä oo MISSÄÄN. :'( Mä oon varmaan hukannut sen jonnekin kun oltiin liikenteessä. :(

:hug: Meinaatko, että se olis voinut joutua sef n kermavaahtoon? :D

:D ei tiiä. Mutta sef saattaa soittaa kermavaahdostaan ja kysyä.... :whistle: Täysin OT, mutta oli nyt pakko mainita mun puhelimen katoaminen. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja sef:

:D Vai niin.

Se on tää "alkuraskauden" (vko 18) pahoinvointi, joka herkistää pahoille hajuille ja mauille joiden seurauksena tulee oksu :D

Yhteistyössä