Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Vaahdottaminen tekee sen ongelman, että sen ilman myötä siinä kermassa pilaantuva pinta-ala kasvaa, joten se säilyy huonommin kuin pelkkä kerma.
Maista ja haista. Sillä se selviää.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Vaahdottaminen tekee sen ongelman, että sen ilman myötä siinä kermassa pilaantuva pinta-ala kasvaa, joten se säilyy huonommin kuin pelkkä kerma.
Enkä maista, tulee oksennus jos se onkin pahaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mun puhelin on hävinnyt.Ei sitä oo MISSÄÄN. :'( Mä oon varmaan hukannut sen jonnekin kun oltiin liikenteessä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mun puhelin on hävinnyt.Ei sitä oo MISSÄÄN. :'( Mä oon varmaan hukannut sen jonnekin kun oltiin liikenteessä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mun puhelin on hävinnyt.Ei sitä oo MISSÄÄN. :'( Mä oon varmaan hukannut sen jonnekin kun oltiin liikenteessä.
![]()
:hug: Meinaatko, että se olis voinut joutua sef n kermavaahtoon?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Vaahdottaminen tekee sen ongelman, että sen ilman myötä siinä kermassa pilaantuva pinta-ala kasvaa, joten se säilyy huonommin kuin pelkkä kerma.
Enkä maista, tulee oksennus jos se onkin pahaa![]()
Vai niin.