Kuinka kauan saikkua viisurileikkauksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei saatu miehen kanssa kumpikaan yhtään päivää saikkua. Todella epämielyttävä operaatio, vaikkei käykkään kipeää. Särkylääkettä meni kyllä parin seuraavan päivän ajan runsaasti.

Ylhäältä kun poistettiin niin sain vaan sen päivän milloin oli poisto ja kipulääkkeeks taisin saada panacodia. Piti vielä ientä vähän leikata auki.

Olihan se nyt kipee, mut ei mun mielestä työkykyä estävä.

Alahampaiden kaa voi sit olla eri juttu, ei ole omakohtaista kokemusta.

Meillä oli molemmilla ihan leikkaus, eli ikenen alta leikattiin ja multa jouduttiin poraamaan leukaluutakin aika paljon. Silti ei annettu sairaslomaa, eikä sitä ois tarvinukkaan.

Ok. No jos oli sitten tosi ajattelevainen hammaslääkäri, tai sitten on syytä todella alkaa jännittää. Omassa hammaslääkärissä sitä ei pystytty leikkaamaan, vaan pitää mennä isompaan kaupunkiin. Kun on kuulemma "hankala" . Tiedä sitten..

No kiits anyway :)

Puhetyöläinen tarttee vähintään sen leikkauspäivän vapaaksi, ja myös raskasta fyysistä työtä tekevä. Jossain toimistohommissa ei saikkua tarvitse jos kaikki menee hyvin.

Sain ensin kolmepäivää, mutta jouduin soittamaan lisää, kun oli niin kipeä. Oli tosi vaikea poisto aikaa meni 2 * 2 tuntia samana päivänä. Kotiin sain lääkkeeksi kahta antibioottia ja kahta särkylääkettä.

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Puhetyöläinen tarttee vähintään sen leikkauspäivän vapaaksi, ja myös raskasta fyysistä työtä tekevä. Jossain toimistohommissa ei saikkua tarvitse jos kaikki menee hyvin.

No edelleenkään mun mies ei saanu saikkua vaikka tekee raskasta fyysistä työtä. Oli vain kehotettu välttämään pää alaspäin oloa, mitä on sen hommissa aika vaikea välttää. Mulle sanottiin että raskaaseen jumppaa ei saa lähteä, mutta muuten ihan normisti toimia.

kaks päivää muistaakseni.... mut en tarvinnu ku oli viikonloppu tulossa.

operaatio oli helppo eikä koskenut yhtään ku sain 8 puudutuspiikkiä ja olin muutenki nii mömmöissä (diapameja) ettei tuntunut missään... sen jälkeen olin vielä enemmän mömmöissä ku otin yhen panakodin vaikka olin viel ihan mömmöissä niistä diapameista. kyllä meinaan nukutti hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
kaks päivää muistaakseni.... mut en tarvinnu ku oli viikonloppu tulossa.

operaatio oli helppo eikä koskenut yhtään ku sain 8 puudutuspiikkiä ja olin muutenki nii mömmöissä (diapameja) ettei tuntunut missään... sen jälkeen olin vielä enemmän mömmöissä ku otin yhen panakodin vaikka olin viel ihan mömmöissä niistä diapameista. kyllä meinaan nukutti hyvin.

miten se rauhottava vaikuttaa tai siis tuntuu? kandeeko ottaa jos on pelkotiloja

Multa kolme revitty ja yks alahammas viisuri leikattu.Sairaslomaa en tarvinnut mutta kipulääkettä meni ja poski turposi mielettömäksi parin päivän päästä sekä leukaan/poskeen ilmestyi mieletön mustelma.Upea näky :laugh:

Yhteistyössä