kuinka kauan saa kipristellä!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jouluvauva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jouluvauva

Vieras
synnytys on varmaan aika lähellä. Oli auennu paikat 2 cm, mutta kun supistukset yhtäkkii loppu passitettiin kotiin. Osaako joku krtoo et kuinkahan kauan tässä menee... päiivä, viikko...??? Välillä supistelee 5 min välein ja välillä saattaa olla taukoa 3 tuntia. Sairaalaan en haluais mennä vielä ku kerran kotona saa olla. vesi on tallella

mulla meni ehkä vuorokaus tuommoisesta tilanteesta... sit jossain vaiheessa vaan valui veet ja siitä se ihmetys sitten alkoi... :hug: tosiaan jos alkaa säännöllisesti olla koko ajan supistuksia niin kannattaa jo mennä takasin...

Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja samassa veneessä..melkein:
Toivottavasti et enää kauaa joudu odottelemaan :)

Miksi ne ei puhkaisseet kalvoja?

Ei ne puhkaise vasta kun on ihan pakko.

Ihan pakko?
Mulla oli viime kerralla samat pari senttiä auki, mutta supistuksia kylläkin säännöllisesti. Puhkasivat kalvot melkein heti sairaalaan mentyäni. Kai se sitten oli ihan pakko.

Alkuperäinen kirjoittaja jouluvauva:
ei ne ees ehottanyt kalvojen puhkaisua, viikkoja 39 ni sano et kotii vaa... Nyt on maha ihan sekasin ja kamala ripuli, pitäskö ottaa yhteyttä synnärille??

hyvin lähellä on synnytyksen käynnistyminen kunnolla sinulla. oottele vaan vielä hetki. :)

ei ne ees ehottanyt kalvojen puhkaisua, viikkoja 39 ni sano et kotii vaa... Nyt on maha ihan sekasin ja kamala ripuli, pitäskö ottaa yhteyttä synnärille??

hyvin lähellä on synnytyksen käynnistyminen kunnolla sinulla. oottele vaan vielä hetki. :)

Tiedäks voi olla pääset piankin lähtemään, tilanne ainakin antaa vauhtia. Itse menin aikoinaan sairaalaan kun oli kamala ripuli, viikkoja 35 , poitsu sieltä sitte tulimutta loppu kyllä ripulikin.

Yhteistyössä