Kuinka kauan olit seurustellut miesystäväsi kanssa ennen kuin esittelit hänet lapsilesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pari viikkoa ehkä, lapsi oli kuusivuotias. Siitä on nyt n. 10 vuotta aikaa, olemme miehen kanssa olleet naimisissa viimeiset 4 vuotta. Miehellä ei ollut lapsia ennestään.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;27735507:
Tutustuin mieheeni, kun olin ulkoilemassa lapseni kanssa - eli samaan aikaan esittelin lapseni kuin itsenikin. Lapsi oli vähän alle 2-vuotias.

Näin kävi meillä kans. Lapsi tutustui mieheen ensiksi, sitten vasta mä tutustuin mieheen. Ehkä 3-4 viikkoa leikittiin että ollaan vain naapureita. Sitten siitä pikkuhiljaa välit lähenivät. Lapset (4 & 6v) ovat pyörineet jaloissa alusta asti. Alussa yritettiin olla varovaisia koskettelun yms suhteen mutta on se oikeasti aika mahdotonta kun on korvia myöten ihastunut ja tuskin pystyy pitämään edes housunsa päällä... :D Eli siis halattiin, istuttiin sylikkäin ja jokunen viaton pieni pusu tuli vaihdettua lasten nähden jo aika alussa.

Hyvä se on sanoa, että ei pitäisi tehdä plaaplaa ennen kun seurustelu on vakaalla pohjalla ja monta kuukautta ja ties mitä, mutta kun toinen on totaali-yh ja toisella yksi-kaksi lapsetonta yötä kuukaudessa, niin vaihtoehtoina on joko heti tavata toisen lapset tai sitten olla seurustelematta. Mä valitsin näin. En usko, että lapset ovat tästä kärsineet. Sensitiivisesti kuitenkin ollaan oltu ja otettu huomioon heidän tarpeensa kans.

[QUOTe

Hyvä se on sanoa, että ei pitäisi tehdä plaaplaa ennen kun seurustelu on vakaalla pohjalla ja monta kuukautta ja ties mitä, mutta kun toinen on totaali-yh ja toisella yksi-kaksi lapsetonta yötä kuukaudessa, niin vaihtoehtoina on joko heti tavata toisen lapset tai sitten olla seurustelematta. Mä valitsin näin. En usko, että lapset ovat tästä kärsineet. Sensitiivisesti kuitenkin ollaan oltu ja otettu huomioon heidän tarpeensa kans.[/QUOTE]

Minä olen tuo joka seurusteli yli vuoden ennen kuin mies tapasi lapset.

Meidän tilanteessa oli monta semmoista asiaa (mm. mies reissuhommissa 8kk), minkä vuoksi ajateltiin, että on parasta odottaa. Jos olisi ollut toisin, varmaan olisi aikaisemmin tavannut lapset.

Yhteistyössä