Kuinka kauan nainen jaksaa sängyssä?

• Viestiketjun aloittaja C-nova
  • Ensimmäinen viesti
C-nova
Mikähän mahtaa olla totuus (tai ehkä niitä totuuksia on monta...), kuinka kauan naiset jaksavat sängyssä? Kuinka monta tuntia / kuinka monta kertaa yön aikana pitäisi naisen jaksaa?

Kysyn siksi, että (50v) naisystäväni väittää, ettei kukaan nainen jaksa kuuden-seitsemän panokerran jälkeen enää samana yönä. Aion pysyä naisystäväni kanssa sen sijaan, että etsisin kiimaisemman tilalle, mutta haluan kuulla, että pitääkö tuo paikkansa, mitä hän sanoi.

Ja olkaa hyvät vastatkaa vain, jos olette asialinjalla.

Gekkotar
"Ja olkaa hyvät vastatkaa vain, jos olette asialinjalla."

Miten asialinjalla mahdat itse olla? Vaikka viestisi onkin luultavimmin provo, voin sanoa että tuskin kenenkään naisen limakalvot kestävät tuollaista pakonomaista jyystämistä. Naisparka!!

mirre36v
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkotar:

Miten asialinjalla mahdat itse olla? Vaikka viestisi onkin luultavimmin provo, voin sanoa että tuskin kenenkään naisen limakalvot kestävät tuollaista pakonomaista jyystämistä. Naisparka!!
17 miestä pani mua ilman taukoja ja vuoronperää. Olisin jaksanut vielä lisää. mutta kun tältä kylältä loppui miehet.

höh
No kyllä meillä tavatessa meni 2h panoa per neljä kertaa kyllä siinä jo aamu tuli.
ap.lentää näköjään jo ensi heikulla naisen portilla, vai tarkottiko tuo kenties veto ja takaisin laskennallisesti.??

ellionoora
Jaksan itse ehkä 6-8 rankkaa panoa päivän aikana (ajassa mitattuna 3-5h päivässä, siis se aika, kun miehen kalu on sisässä), ja ikää on vajaa 30. Kymmenisen vuotta sitten pantiin toisaalta useampia kertoja, mutta kerrat olivat lyhempiä.

Limakalvot kyllä tuntuvat vielä parina päivänä aroilta. Jos on pyllypanoa ollut pitkään, huomaa sen kyllä vessassa käydessä - pierut paukahtavat lujaa ulos eikä sievästi kuten yleensä, samoin uloste on eri muotoista. Kestävyydestä saa varmaankin myös kiittää erittäin runsasta alapään kostumista.

C-Nova
Alkup kirjoitus oli ihan vakavissaan, mutta eihän tuota tietysti joka yö jaksa. Minulla on vähän kokemuksia muista naisista, ja siksi kuulisin mielelläni rehellisiä mielipiteitä, että kuinka monta panoa yössä naiset (parhaimmillaan) jaksavat/haluavat/kestävät.

tilintarkastaja
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Jaksan itse ehkä 6-8 rankkaa panoa päivän aikana (ajassa mitattuna 3-5h päivässä, siis se aika, kun miehen kalu on sisässä), ja ikää on vajaa 30. Kymmenisen vuotta sitten pantiin toisaalta useampia kertoja, mutta kerrat olivat lyhempiä.

Limakalvot kyllä tuntuvat vielä parina päivänä aroilta. Jos on pyllypanoa ollut pitkään, huomaa sen kyllä vessassa käydessä - pierut paukahtavat lujaa ulos eikä sievästi kuten yleensä, samoin uloste on eri muotoista. Kestävyydestä saa varmaankin myös kiittää erittäin runsasta alapään kostumista.
8x200 euroa olis 1600 euroa/pv. Kyllä rikaistuisi nopeasti.

Western
Ja se on aivan tosi asia. Hyvä kun yhden kunnon pidemmän monipuolisen rakastelukerran jaksavat. Heille kun se liikkuminen sängyssäkin on kovin vähäistä.
Sori vaan mutta näin on.

isukki36
Alkuperäinen kirjoittaja C-nova:
Mikähän mahtaa olla totuus (tai ehkä niitä totuuksia on monta...), kuinka kauan naiset jaksavat sängyssä? Kuinka monta tuntia / kuinka monta kertaa yön aikana pitäisi naisen jaksaa?
Asialinjalla mies: itse max 2 krt, haluan nukkua. Kerran ennätys vuorokaudessa 6 krt.

hur länge
Riippuu vähän lämmittelyn tasosta. On ihmisiä kenen kanssa jaksaa jyystää vaikka vuorokauden ympäri, useammankin. Ja sitten on niitä, kenen kanssa muutamassa minuutissa loppuu into. Ennätys on varmaan jotain yli 10 kertaa yön aikana ja sitten jatkettiin vielä päivällä aiheen tiimoilta. Mutta olipa siinä kumppanikin sen verran taidokas, että olisin voinut jatkaa vaikka hamaan loppuun asti. Pakko oli kuitenkin lopettaa, kun piti lähteä töihin.

miesnäkökulma
Vakikumppanin kanssa on reilun tunnin - 1.5h yleensä joskus kestänyt ja siinä vaikka itse saa miehenä 1-2 kertaa siemensyöksyn, niin kyllä se nainen on paljon useammin orkut saanut siinä. Koska tuo rakastava seksi on yleensä ollut sellaista intensiivistä, välillä halimista, välillä kovaakin panoa, aika vaikea erottaa mitään kertoja. Jos naisen orkkumittaria laskee, ehkä aktissa saanut 10-20 kertaa. Ja muutama tunti kun vierähtänyt, niin eiköhän taas ole molempia tehnyt mieli. Ikää 20 ja 30 väliltä ollut molemmilla.

himonainen
11 kertaa yössä on tullut ennen muinoin sekstattua. Mies uupui :). Nykyään ei enää niin kovaa menoa; seksiä joka päivä kerran tai pari. Jaksan muutamat orkut illassa, saatanpa nykyään tyytyä jopa yhteen. Miehelle kaksi peräkkäistä ok, kolmaskin taitaa vielä mennä.
Nainen kohta 40 v.

vierailija

Kysyn siksi, että (50v) naisystäväni väittää, ettei kukaan nainen jaksa kuuden-seitsemän panokerran jälkeen enää samana yönä. Aion pysyä naisystäväni kanssa sen sijaan, että etsisin kiimaisemman tilalle, mutta haluan kuulla, että pitääkö tuo paikkansa, mitä hän sanoi.

vierailija

Tykkään panna tosi paljon. Normi päivässä panen noin 8 tuntia, tietty pehvaan puolet!

vierailija

Mun vagina on mun vagina! Vaginani on mun. En saa mistään tarpeekisi mun vaginaan. Mun vagina haluaa KULLIA koko ajan.

vierailija

Olen joskus nuorempana pannut pari kuukautta yhtämenoon. Mamma oli joitain 55v, ite olin just intistä päässyt.

Sovitus palvelu
En osaa sanoa muitten kokemuksista, mutta itseni tiedän esileikin jälkeen kun vaimo panee rytmikkäästi päällä ollen saa katsoa tissit tanssii, sitten asentoja vaihten, takaapäin pano ja ympäri saa sitten panna täysillä poohjaan asti vähän tauotellen että saa pidempään nauttia ennekuin paneminen päättyy siemensyöksyyn, en ole tarkkan akaa kellottanut mutta ehkä pulesta tunnista kolmeen varttiin, avioliiton alkuvuosina pano oli tosi lyhyt kun laukes miltei kohta kun sai kunnolla peniksen pimppiin/pilluun, saunasta kun meinannut päästä pois kun koko saunomisen ajan penis seiso asennossa koska pillu antaa panna, ehkä aika ei ratkaise vaan laatu.

Asialnjalla

Meillä ei tarvi kärsiä loputtomasta jyystämisestä en ole kellottanut aikaa kuinkakauan menee aikaa kun vaimo päällä rytmikkäästi paneenn orgasmiin asti sitten minun vuoro ensin pano takaapäin sitten ympäri ja panoksi kunnes pano päättyy laukeamiseen/siemensyöksyyn moemmat tulee tyydytetyksi eikä tarvi kärsiä liiallisesta iyystämisestä olen ymmärtänyt että pimppi on tyytyväinen, papakokeessa vaimolle oli sanottu että pimppi on hyvän näköineen on kuin kaksi pientä porsasta, ymmärsin että on ollut hyvässä aktiivisessa käytössä, tsemppiä kaikille hyvän tuulisille PIMPEILLE.

Yhteistyössä