Kuinka kauan mies voi olla ilman seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Horniness
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Horniness

Vieras
Kuinka kauan mies voi voida ihan ok pelkällä masturbaatiolla? Eli alkaako naisenkaipuu saada pään sekaisin ja levottomaksi, vaikka masturboisikin niin paljon kuin sielu sietää?

Mikä on tuollainen aikaraja, jos näin voi sanoa? Vaikuttaako siihen se, kuinka paljon viettää aikaa naisten kanssa, esim baarissa tms, alkaako silloin tehdä vieläkin enemmän mieli?

Mietin vain että minulla on etäsuhde, ja mies on todella seksuaalisesti aktiivinen ja viriili (ainakin kanssani, todellakin suuret halut), niin kuinkahan vaikeaa hänen on olla ilman oikeaa naiskontaktia, pelkän masturbaation varassa.

Riittääkö miehelle siis periaatteessa pelkkä mastubaatio?

Kuinka kauan mies voi voida ihan ok pelkällä masturbaatiolla? Eli alkaako naisenkaipuu saada pään sekaisin ja levottomaksi, vaikka masturboisikin niin paljon kuin sielu sietää?

Mikä on tuollainen aikaraja, jos näin voi sanoa? Vaikuttaako siihen se, kuinka paljon viettää aikaa naisten kanssa, esim baarissa tms, alkaako silloin tehdä vieläkin enemmän mieli?

Mietin vain että minulla on etäsuhde, ja mies on todella seksuaalisesti aktiivinen ja viriili (ainakin kanssani, todellakin suuret halut), niin kuinkahan vaikeaa hänen on olla ilman oikeaa naiskontaktia, pelkän masturbaation varassa.

Jos on etäsuhde, kuten teidän tapauksessa, niin helposti voi olla masturbaationvarassa useita viikkoja.
Onhan hänellä nyt mitä odottaa ja haaveilee, ja liiat paineet poistaa itsetyydytyksellä.

Viimeksi muokattu:
Se on miehestä kiinni. Mies voi olla ilman naisen kosketusta useita vuosia. Jos hänellä on tietty nainen odottamassa, niin varmasti kestää.

Itse tyydytin itseni yli 4-vuotta eron jälkeen. Katselin ostamiani seksielokuvia ja lehtiä ja samalla tyydytin itseäni. Vaikka kävin baareissa ja tanssiravintoloissa, en vaan löytänyt sellaista naista joka olisi sytyttänyt. Oli kyllä tarjolla jos jonkinlaisia narttuja.

Kun sitten löysin nykyisen vaimoni, olin ylpeä itsestäni etten ollut jokaisen kiertopalkintona. Eli ap. kyllä se kestää teidän suhde ja saat olla yksin onnellinen omastasi, jos...

Pisin ajanjakso aikuisiällä mitä olen ollut ilman minkäänlaista seksuaalista stimulusta on yli vuosi, ei siis edes masturbaatiota. Yleensä sitä tuli sitten tehtyä kerran, ja seuraavaan menikin taas kuukausia. Koen sen puuhan alentavaksi, enkä tahdo sitä roskaa elämääni.

Täällä on yksi mies, joka on ollut jo 25 vuotta ilman kaikenlaista seksuaalissävytteistä koskettelua naisten kanssa, mutta silti täysin järjissään.

Tosin asiaan liittyy varmasti se, että kun kokemusta ei ole, niin ei myöskään oikein tiedä mitä odottaa.

Kun oikein rupee seisoo meen naapurin vanhemman naisen luo. Tykkää kun käyn, saa suihin ja runkkausta kunnolla. Naida saa monta tuntia ja on vain onnellinen kun saa nuorta. Sitten voin mennä pihtarin viereen nukkuu.

Viimeksi muokattu:

Olin joskus ilman seksiä vuosia, alle 20 vuotiaana. Tähän oli syynä se että olen melko ruman näköinen ja yleensä naiset eivät ympärilläni viihtyneet. Hiukan myös masennuin asiasta ja en paljon edes kaivannut sitten seuraa. Ulkonäköni ei siis ole todellakaan kaunis. Sitten keksin käyttää maksullista naisseuraa. Olen nyt tehnyt näin rahatilanteesta riippuen 1 - 4 krt. kuukaudessa ja on hyvä juttu minulle. Mieli on valoisa ja elämä tuntuu mukavalta. Vaihtelen aina välillä seuraa mutta välillä käyn samojenkin luona. He eivät arvostele minua lainkaan.

Sain vinkin tästä kaveriltani kun olimme viihteellä ja hän tiesi ongelmani. Tämä on ollut parasta mitä minulle on tapahtunut ja voin suositella kaikille samaa. Seksistä maksaminen ei ole ollenkaan ikävää, eka kerta hieman jännitti kaikella tapaa. Eli jos on tilanne se että naiset karttavat jonkin syyn takia niin maksullinen palvelu on aivan yhtä hyvä juttu, voi olla parempikin kun siten saa erilaisia kokemuksia.

Ajattelen asia niin että kun elämä on aika lyhyt niin ei sitä oikein viitsi epämukavasti viettää ja kiusata itseään. Tämä on hyvä vaihtoehto meille joista kukaan ei oikein kiinnostu muuten. Seksi on vaikuttanut kaikkeen positiivisesti, olen ihan eri ihminen ja jaksan tehdä kaikenlaista. Olen jopa säästänyt rahaa ulkomaanmatkaa varten, en ole koskaan käynyt missään.

Niin ja vinkkinä sellainen että seksipalveluiden tarjoajat pitävät vakiasiakkaista ja ei se niin kallistakaan ole kuin moni luulee. Arvostan heidän työtään yli kaiken, olen vienyt välillä kukkia ym. mennessäni ja tuntuu aivan kuin kotiin menisi. He tekevät erittäin tärkeää työtä. Ilman tätä olisin ollut todella murheellinen pitkät ajat aivan turhaan.

Tällainen on minun kokemukseni asiasta.

Viimeksi muokattu:
Mielestäni on hyvä juttu, että olet löytänyt ratkaisun ongelmaasi ja
saat iloa ja tyydytystä elämääsi. Useimmat meistä kaipaavat toisen ihmisen
läheisyyttä jollain tapaa. Näin sinäkin saat tuntea, millaista on olla naisen
kanssa intiimisti.

"Moni kakku päältä kaunis, mutta silkkoa sisältä."
Minusta Sinä, XX, vaikutat fiksulta ja huomaavaiselta mieheltä.
Ehkä kohtalo tuo kohdallesi vielä naisen, joka arvostaa sisäistä
kauneutta.

No joo, täytän kevään kuluessa 52 v. ja tähän saakka olen pärjännyt ilman ainoatakaan seksisuhdetta naiseen. "Oman käden oikeutta" olen harjoittanut silloin tällöin, sillä halut ne on hiirelläkin.

Ongelmani on hieman saman sorttinen mitä tuolla aiemmin joku myös kirjoitti, että olen sellainen mies, josta ei yksikään nainen ole koskaan ollut hitustakaan kiinnostunut. Ulkonäköni on aika vaatimaton - tai, sanotaan suoraan, olen ruma, ja työkaveritkin sanovat minua tylsäksi ja liian tavalliseksi, jotta kukaan nainen minusta kiinnostuisi.

Nuorempana tämä tietenkin harmitti, kun kumppania ei löytynyt, mutta näin vanhemmiten ole jo asian suhteen luovuttanut. Kun ei, niin ei, mitäpä sitä itseään ja muita kiusaamaan. Tilanteeseen olen tottunut, ja suht' koht' sinut itseni kanssa. Se riittäköön hamaan tulevaisuuteen.

Yhteistyössä