Kuinka kauan mä joudun kärsiin? Synnytys ei etene!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Nyt on supistellu 18 tuntia vartin- tunnin välein ja ovat kipeitä mut ei tarpeeksi kipeitä eikä säännöllisiä jotta vois lähtee synnärille. En saanut nukutuksi koko viime yönä, sen verran kipeää Kävi...
aamulla kävin tarkistaan tilanteen ja kätilö ei osannut sanoa juuri mitään. Ei "yltänyt" tarpeeks syvälle eikä siis osannut sanoa onko paikat auki, sanoi vain ettei ihan heti synny....
Mä en jaksais enää, ja varsinkaan valvoa toista yötä peräkkäin....
Mul ei auennu paikat edellisestäkään helpolla mut ottivat sisään koska tuli verta (oli kuitenkin vissiin vain limatulppaa) ja myöhemmin puhkaistiin kalvot...
Entäs jos tää tilanne jatkuu päiviä? Eivät varmaan ala tekemään mitään ennen ku paikat on valmiimmat.... Eihän tätä kukaan voi kestää!

mulla toinen lapsi teki tuloaan viikon. supisteli yöt niin kipeästi ettei saanu nukuttua, aamulla laantuivat ja päivällä tuli vaan muutamia. mutta kun oli esikoinen niin ei paljoo pystyny nukkumaan päivälläkään... rusehtavaa veristä vuotoo rupes tulemaan pari päivää ennenkä käynnisty kunnolla. että saattaa olla pitkäkin matka vielä...

sit kun mulla alko supistukset (taas yllättäen illalla kun olin menossa nukkumaan!) alkovat olemaan onneks säännöllisiä, väli oli reilun 10 minuuttia. pari kolme tuntia odottelin ja sit potkasin ukon ylös että nyt lähetään, jos supparit loppuu taas niin saavat kyllä vauhdittaa niitä kun enhän mä jaksa sillä valvomisella kohta synnyttää! onneks eivät sitten sillä kertaa loppuneetkaan :D

Koita jaksaa. Synnyttäessäni esikoista, mä en nukkunut kolmeen vuorokauteen juuri ollenkaan. Ainostaan sit sain muutaman tunnin nukuttua, kun epiduraali vaikutti sit ihan loppuvaiheessa synnytystä. Mulla siis supisteli n. 10min välein niin kipeesti ettei saanut nukutuksi.

Mulla lähtee aina synnytykset käyntiin noin, että 1-2vrk supistelee epäsäännöllisen säännöllisesti ja sitten vasta alkaa tuleen tiheesti ja kipeästi ja sitten pitääkin olla jo menossa :) Tsemppiä Paljon!!!

No minusta tää ei ole ollenkaan normaalia ettei vuorokauden aikana ole tuntia pitempään taukoa supisteuksista. Nytkin tullu kahen tunnin ajan vartimn välein ja tosi kipeitä mut ei siis niin tiheöön jotta vois lähtee synnärille....
En ole kuullut että kellään ystävällä tai sukulaisella olis ollut tälläistä saamarin tuskaa jo ennen varsinaista synnytystä....

Alkuperäinen kirjoittaja Böö:
Mulla oli tommosta 3 päivää ja 4 yötä.... Arvaa miten pirteä olin kun lapsi synty, kun valvonut päiväkausia. Olinkin ihan pihalla monta päivää. Ei kiva.

Mulla sama. Ja kyllä itku tuli äippäpolilla, kun tuomio oli tälläisten suppareiten jälkeen, että kenties sormella auki, mutta kaula vielä jäljellä. Jäin silloin kuitenkin sairalaan (oli ilta), lupasivat antaa kipu -ja unilääkettä jotta saisi edes hiukan nukutuksi. No enpä kerennyt lääkkeitä otta, kun lapsivesi meni ja sitten synnytykseen tulikin vauhtia: 2,5tunti myöhemmin poika oli sylissä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
JEEEEEEEEEEEE, kävin just vessassa ja irtos iso lima löntti. Jos nyt alkas tapahtuun. :)

Minkä kokoinen? Mulla on irronnu nyt kahteen eri otteeseen (väliä n. 2 vko) limatulppaa, muttei kerralla koko klönttiä, joka käsittääkseni on kanamunan kokoinen. Useassa erässä on limaa tullut, ehkä parin ruokalusikallisen verran yhteensä..? Siis noilla molemmilla kerroilla. Mutta ei lähde synnytys käyntiin, ei, vaikka mullakin supistelee tosi paljon. Toivottavasti sulla olisi parempi tuuri!

Yhteistyössä