V
vieras
Vieras
Nukahtaako jossain vaiheessa väkisin? Mikä on teidän valvomisennätys? Mun ei ole kummoisempi kuin yksi yö nukkumatta, seuraavana iltana kyllä uni ei jostain syystä meinaa ollenkaan tulla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:8vuorokautta on minun ennätyls mut mie luulen ettei kukkaan taho tietää kuinka hyvällä tuulella ja mukava mie sillon olinkaan. Ja nii, ei nukuttanu sillonkaan vielä, mut mokomat pisti mössöillä uneen...Pari yötä lasaretissa ja sitte ko heräsin olin yhtä kiukkunen ko aiemmin, valvoin 5 vrk ja taas väkipakkonukkumaan 1vrk ja sen jälkeen pysyin piilossa. En muista mitä valvoin ja mikä oli olo.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:8vuorokautta on minun ennätyls mut mie luulen ettei kukkaan taho tietää kuinka hyvällä tuulella ja mukava mie sillon olinkaan. Ja nii, ei nukuttanu sillonkaan vielä, mut mokomat pisti mössöillä uneen...Pari yötä lasaretissa ja sitte ko heräsin olin yhtä kiukkunen ko aiemmin, valvoin 5 vrk ja taas väkipakkonukkumaan 1vrk ja sen jälkeen pysyin piilossa. En muista mitä valvoin ja mikä oli olo.
Voi jessös, millä aineilla pystyy valvoo reilun viikon? Kamalampaa ei kyllä ole kuin pyöriä sängyssä koko yö kun ei vaan perkele uni tule.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:8vuorokautta on minun ennätyls mut mie luulen ettei kukkaan taho tietää kuinka hyvällä tuulella ja mukava mie sillon olinkaan. Ja nii, ei nukuttanu sillonkaan vielä, mut mokomat pisti mössöillä uneen...Pari yötä lasaretissa ja sitte ko heräsin olin yhtä kiukkunen ko aiemmin, valvoin 5 vrk ja taas väkipakkonukkumaan 1vrk ja sen jälkeen pysyin piilossa. En muista mitä valvoin ja mikä oli olo.
Voi jessös, millä aineilla pystyy valvoo reilun viikon? Kamalampaa ei kyllä ole kuin pyöriä sängyssä koko yö kun ei vaan perkele uni tule.
Entä jos et sänkyä pääse ees lähelle... Ai että.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:8vuorokautta on minun ennätyls mut mie luulen ettei kukkaan taho tietää kuinka hyvällä tuulella ja mukava mie sillon olinkaan. Ja nii, ei nukuttanu sillonkaan vielä, mut mokomat pisti mössöillä uneen...Pari yötä lasaretissa ja sitte ko heräsin olin yhtä kiukkunen ko aiemmin, valvoin 5 vrk ja taas väkipakkonukkumaan 1vrk ja sen jälkeen pysyin piilossa. En muista mitä valvoin ja mikä oli olo.
No voihan sitä nukkua vaikka perse pystyssä sohvalla niinkuin tuon yhden ketjun miesEikö sitä todellakaan ihminen nukahda vaikka kuinka olisi väsy, onko nukkuminen tahdonalaista?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:8vuorokautta on minun ennätyls mut mie luulen ettei kukkaan taho tietää kuinka hyvällä tuulella ja mukava mie sillon olinkaan. Ja nii, ei nukuttanu sillonkaan vielä, mut mokomat pisti mössöillä uneen...Pari yötä lasaretissa ja sitte ko heräsin olin yhtä kiukkunen ko aiemmin, valvoin 5 vrk ja taas väkipakkonukkumaan 1vrk ja sen jälkeen pysyin piilossa. En muista mitä valvoin ja mikä oli olo.
No voihan sitä nukkua vaikka perse pystyssä sohvalla niinkuin tuon yhden ketjun miesEikö sitä todellakaan ihminen nukahda vaikka kuinka olisi väsy, onko nukkuminen tahdonalaista?
Jos ei uskalla nukkua...? Jos ei vaan voi....? Ei vaan pysty. Vaikka haluas kuinka niin ei voi. Ei vaan voi. Se on helvettiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:8vuorokautta on minun ennätyls mut mie luulen ettei kukkaan taho tietää kuinka hyvällä tuulella ja mukava mie sillon olinkaan. Ja nii, ei nukuttanu sillonkaan vielä, mut mokomat pisti mössöillä uneen...Pari yötä lasaretissa ja sitte ko heräsin olin yhtä kiukkunen ko aiemmin, valvoin 5 vrk ja taas väkipakkonukkumaan 1vrk ja sen jälkeen pysyin piilossa. En muista mitä valvoin ja mikä oli olo.
Jos ei uskalla nukkua...? Jos ei vaan voi....? Ei vaan pysty. Vaikka haluas kuinka niin ei voi. Ei vaan voi. Se on helvettiä.
No sitten ei ole kyllä lääkitys ollut kohdallaan? Eikö nukahtamislääkkeet auttaneet?
Alkuperäinen kirjoittaja Shhh!:VOI OLKAA NYT JO HILJAA ETTÄ SAAN NUKKUA!
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Jos ei uskalla nukkua...? Jos ei vaan voi....? Ei vaan pysty. Vaikka haluas kuinka niin ei voi. Ei vaan voi. Se on helvettiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Janni:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Jos ei uskalla nukkua...? Jos ei vaan voi....? Ei vaan pysty. Vaikka haluas kuinka niin ei voi. Ei vaan voi. Se on helvettiä.
Joo. Toi on ihan helvettiä. Mulla oli kausia et ponkasin pystyyn samalla hetkellä kun nukahdin.
En ees tiedä mikä on pisin aika kun olen valvonu (tuskin kuitenkaan ihan 8vuorokautta ) mutta sitä paljon pitempi on se aika kun oon nukkunu vaan tunnin - kaks vuorokaudessa. (joskus saatoin ponkasta pystyyn vasta vartti -puol tuntia nukahtamisen jälkeen.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Janni:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Jos ei uskalla nukkua...? Jos ei vaan voi....? Ei vaan pysty. Vaikka haluas kuinka niin ei voi. Ei vaan voi. Se on helvettiä.
Joo. Toi on ihan helvettiä. Mulla oli kausia et ponkasin pystyyn samalla hetkellä kun nukahdin.
En ees tiedä mikä on pisin aika kun olen valvonu (tuskin kuitenkaan ihan 8vuorokautta ) mutta sitä paljon pitempi on se aika kun oon nukkunu vaan tunnin - kaks vuorokaudessa. (joskus saatoin ponkasta pystyyn vasta vartti -puol tuntia nukahtamisen jälkeen.. :/
Se raja mitä kestää on yksilöllistä, ei kenenkään minimit ja maksimit mittää kerro. Mie todellaki toivon jokaselle unettomalle syviä ihania unia... :snotty:
saatana mä valvoi 9vtk vittu repikää siit