marilyyy
Miehesi joutuisi työttömäksi, ei hae töihi /opiskelemaan. Sinä maksat KAIKEN lukuunottamatta miehen puhelinlaskuja ja autonsa tankkaamista.
Kuinka kauan kattelisit?
Kuinka kauan kattelisit?
Ei se ulosotto kaikkea vie todellakaan. Perheellisellä on suojaosuus, jota mahdolliset yhteiset lapset vielä korottaa. Ilman lapsiakin se on kuitenkin (tai oli aikoinaan kaverilla) kuutisen sataa? Kyllähän sillä jo osallistuu jonkin verran. Jos taas kaikki muka menee niin tällöin mies on itse suostunut ulosmittaukseen kaikilla tuloillaan ja sua huijaa, jotta saa nopeammin velkansa maksettua?Ei näy päivärahat missään kun menevät ulosottoon.. eikä tästä itse ole kertonut. Puolitoista vuotta kulunut
Puhtaasti siihen että tuon kaltaisessa tilanteessa saisin kuvan että puoliso ei siinä itse halua olla mukana.Mihin unohtui "myötä- ja vastamäessä"?
No sitten se puoliso varmaankin pakkaa kamansa ja lähtee pois?Alkuperäinen kirjoittaja ömur;29671270:Puhtaasti siihen että tuon kaltaisessa tilanteessa saisin kuvan että puoliso ei siinä itse halua olla mukana.
En tiedä, epäilen että hän saisi aikaiseksi sitäkään.No sitten se puoliso varmaankin pakkaa kamansa ja lähtee pois?
Samoin.Niin kauan kuin tarpeen