Kuinka kauan ebayn toimitukset yleensä kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittelija

Vieras
Nyt on mennyt jo 3 viikkoa, kun tilasin tuotteen, eikä vieläkään ole tullut perille. Myyjä-yritykseltä tuli kyllä sähköpostia, että maksu on saapunut ja tuote toimitetaan asap, mutta vielä ei ole näkynyt..

Ei ollut kallis tuote, mutta mietityttää vaan kun kestää näin kauan. miten kauan teillä muilla on kestänyt?

Mulle tulee keskimäärin paketit englannista viikossa ja saksasta lähemmäs kahtaviikkoa. Usasta hiukan yli 2 viikkoa. Toi kolme viikkoa tuntuu jo varsin pitkältä ajalta. Mistäpäin maailmaa lähettivät sun paketin. Jos muuten sulle tulee paketti Usasta maapostina niin se kestää noin 6 viikkoa saapua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tais olla iso-britanniasta. Jos nyt ei pariin viikkoon mitään kuulu, niin täytyy varmaan laittaa sitten viestiä sinne päin.

Sieltä ovat myyjät mulle lähiaikoina ilmoittaneet, että heillä on postilakko, että toimitus saattaa viipyä. Mulle on silti paketit tulleet nopeasti. En tiedä onko lakko jo ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tais olla iso-britanniasta. Jos nyt ei pariin viikkoon mitään kuulu, niin täytyy varmaan laittaa sitten viestiä sinne päin.

Sieltä ovat myyjät mulle lähiaikoina ilmoittaneet, että heillä on postilakko, että toimitus saattaa viipyä. Mulle on silti paketit tulleet nopeasti. En tiedä onko lakko jo ohi.

Googlella katoin, niin se lakko on päättynyt näköjään jo kuukausi sitten... ehkä se ei siis vaikutakaan sun paketin viipymiseen. Kolmeviikkoa Briteistä on kyllä mielestäni kovin pitkä aika. SInuna kyselisin jo nyt myyjältä missä paketti viipyy.

Yhteistyössä