Kuinka kauan annan nenän vuotaa enne kun vien lekuriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jokala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jokala

Jäsen
05.07.2004
144
0
16
Pojan nenä valunu jo viikon. Kirkasta nestettä ei kuumetta eikä ainakaan vielä yskää tms.... Miten kauan annan valua ennen kun vien lekuriin. Toisessa ketjussa jo kyselin et mitä tippoja antaisin kun nasolinit ei auta. Tämä luultavasti siis allergista nuhaa. Kun itekin kärsin siitä....
Mut miten kauan annan olla????

Meidän vuosikkaan nenä on valunut jo varmaan kolme-neljä viikkoa.
Ei muuta, valuua vaan. Olen alkanut epäilemään jotain allergiaa tuolta ulkoa, kun sellaista meillä perheessä vähän on muillakin.

Lääkäriin en ole vielä ainakaan katsonut aiheelliseksi mennä. Kun ei ns. kipeä ole.
Minkä ikäinen siulla on? :)

Kannattaa käyttää ajoissa lääkärissä, jos oireet ovat ilmenneet pienellä nyt tänä vuonna. Koivu kun ei vielä ole aloittanut kukintaansa... On sitten lääkkeistä tieto jo valmiina, jos pieni iskee aivan tukkoon kun on siitepölyä enemmän ilmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Meidän vuosikkaan nenä on valunut jo varmaan kolme-neljä viikkoa.
Ei muuta, valuua vaan. Olen alkanut epäilemään jotain allergiaa tuolta ulkoa, kun sellaista meillä perheessä vähän on muillakin.

Lääkäriin en ole vielä ainakaan katsonut aiheelliseksi mennä. Kun ei ns. kipeä ole.
Minkä ikäinen siulla on? :)

Meillä on myös tuon 1v3kk nenä vuotanut jo pari vkoa kirkasta räkää. Pihalla pahenee. Ensin luulin että tulee kipeäksi mutta ei muita oireita. Miettinyt olen myös lääkäriä, mutta ei ole tullut vietyä.

Yhteistyössä