kuinka kauan 1- v rokotteesta saatu kuume kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiitii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiitii

Vieras
1-v lapsi sai viikko sitten maanantaina 3 piikkiä neuvolassa. En muista mitä rokotteita olivat, mutta th sanoi että kuume voi nousta viikon päästä. Lapselle nousi tänä aamuna kuume, huonosti on syönyt ja särkylääkettä olen antanut pariin kertaan. Nyt ennen nukkumaanmenoa en saanut särkylääkettä annettua (sekoitin lääkkeen unimaidon sekaan, jota ei sitten suostunutkaan juomaan). Mitenköhän kauan rokotteesta seurauksena tullut kuume kestää? Itselläni tämä jo neljäs lapsi,mutta ei aikaisemmat ole kuumeilleet rokotteen jälkeen.

Kuume kesti näköjään vajaa pari vuorokautta. Eilen oli sitten maha kuralla ja tänäänkin on vielä ollut. Ei tosin ole tehnyt kuin parit kakat päivässä, mutta tosi löysänä on maha. Lieköhän liittyy tämäkin rokotteeseen. Ja lääkkeen olen välillä siksi laittanut maidon sekaan, kun lapsesta on niin vastenmielistä ottaa se imelä litku lusikalla tai ruiskulla :

Kuume kesti näköjään vajaa pari vuorokautta. Eilen oli sitten maha kuralla ja tänäänkin on vielä ollut. Ei tosin ole tehnyt kuin parit kakat päivässä, mutta tosi löysänä on maha. Lieköhän liittyy tämäkin rokotteeseen. Ja lääkkeen olen välillä siksi laittanut maidon sekaan, kun lapsesta on niin vastenmielistä ottaa se imelä litku lusikalla tai ruiskulla :

Jos Panadol-mikstuura ei mene alas, niin sitten suosiolla supot käyttöön vastaisuudessa, kun on tarve antaa kipu/kuumelääkettä.

Yhteistyössä