Kuinka kallis lahja on liian kallis kaverille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "norppa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"norppa"

Vieras
Itku, lapsi menossa kaverin synttäreille, ei mikään paras ystävä mutta tärkeä kaveri kyllä. En niin kaikkia uutuustavaroita tunne ja valittiin lahja aika summassa.
Löydettiin ihan kiva lahja, maksoi 15€ ja otettiin se. No myyjä kommentoi jo kassalla että saittepa kivalla alella kun ovh yleensä noin 50€

Oltiin iloisia mutta sitten aloin miettimään että onko kurjaa kun viekin näin arvokkaan lahjan ja todellakaan ei yleensä aio ostella sen hintaisia. Tai onkohan noloa..
Peli kyseessä.

No tuli vähän ongelma mielessäni kun tiedän kuinka lapset osaa olla tarkkoja lahjoista. Että toteaako joku että just joo, mulle toit vaan 10€ korvikset ja toi saa tollasen tms.

aletuote on aletuote,oo ilonen et löysit kalliin lahjan halvemmalla.tietysti lapsi vie sen lahjaks jos ei saaja arvosta sitä ni oma on häpee ja vanhemmilla olis vähän kasvatettavaa.

Minulla tapana viedä aina alesta hommattu, ehkä arvokaskin lahja. Josta olen kuitenkin maksanut vain max 20€. Nyt tietysti 10 veen kavereille tämä ei enää toimi, kun maut on jo IHAN OMAT. Mutta pienemmille menee vielä näin.

[QUOTE="vieras";22090490]Ei kun ihan hyvä! EI vanhemmat sitä hintaa katto! Jos tulee sanomista niin sanot että oli viimenen kappale ja alekorissa :)[/QUOTE]

Mä taidan olla ihan outo äiti kun kyllä mä ainakin arvioin minkä hintaisia lahjat ovat olleet. Ei sillä että asialla olisi jotain suurta merkitystä, vaan lähinnä ihmettelen kuinka kalliita jotkut ostavat lahjaksi...

Yhteistyössä