H
hankala tapausko
Vieras
En ole pitänyt mitään minulle kuuluvia taukoja enkä mitään kunnon ruokatuntejakaan. Sääntöjen mukaan saan käyttää lapseni lääkärissä ilman, että minun täytyy korvata sitä tuntia. Kuitenkin silmälääkärireissusta tuli tänään työnantajalta iso poru, että kyllähän ne tunnit täytyisi korvata. Mitä mä sille korvaan, kun ei se maksa mulle palkkaakaan?
Eikä varmasti palkkaakkaan, sinne on jo otettu uusi työntekijä, muttei ole päässyt, kun on jo kolmatta viikkoa keuhkokuumeessa. Minähän ne hommat sille opetan, kun olen muutenkin siellä (sääntöjen vastaisesti) joka päivä yksin pitkiä aikoja. Sitten se jatkaa sielä ja minä joudun pois.
Kouluttajan mukaan mun olisi (sääntöjen vastaisesti) hyvän tahdon eleenä korvata ne tunnit.
Eikä varmasti palkkaakkaan, sinne on jo otettu uusi työntekijä, muttei ole päässyt, kun on jo kolmatta viikkoa keuhkokuumeessa. Minähän ne hommat sille opetan, kun olen muutenkin siellä (sääntöjen vastaisesti) joka päivä yksin pitkiä aikoja. Sitten se jatkaa sielä ja minä joudun pois.
Kouluttajan mukaan mun olisi (sääntöjen vastaisesti) hyvän tahdon eleenä korvata ne tunnit.