kuinka jättää mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
kun tulevaisuus pelottaa että miten jaksaisin kahden alle 2v kanssa toinen vielä ihan vauva... mutta mies ajaa mut niin loppuu että en jaksa, mutta toisaalta en haluaisi erotaka, mutta kuitenkin tiedostan että ero on ainut vaihtoehto..

meillä onpoika kuka on kova miehen perään 1v9kk vanha ja aina huuta isiä ja koko ajanperässä jne nin mies eilen haistatti pojalle vitut ja tais sanoa paskapääksi... vauvalle 1vko kiros yksi päivä vittua kun pissas miehen päälle.. mua haukkuu koko ajan jne eilen mm kun poika tuli olkkariin ja oli imettämässä poitsulla oli munherätyskello ja heitti sen lattialle niin sanoin että voi jumankauta niin mies sanoi mulle että en ansaitse olla äiti.... ja vaikka mitä muuta :(

Hei, kyllä sinun on varmaan parasta häipyä mahdollisimman pian. Onko paikkakunnallasi turvakotia? Sos. toimistoilla on silti yleensä koku asunto, tällaisia tapauksia varten. Kuulostaa siltä, että mies raivoo tavaroiden kanssa ja siitä se siirtyy henkilöihin. Pelasta itsesi ja lapsesi. Sinö kyllä saat apuja lastenhoitoon ym, kun olet yhteyksissä sos.puolelle, niin opastavat eteenpäin. Voimia sinulle ja iso halaus!!!

mies on huomenna lähdössä viikoksi ulkomaille työmatkalle...niin pystyn alkaa asioita järkkää.. tuntuu vaan niin vaikealta :(

ette voi arvata miten mun sydän särky kun viikon ikäiselle vauvalle kirosi vittua tai sitten että pojalle haistatti vitut ja sanoi paskapääksi... huomautin asiasta miehlle niin sanoi että mitäs sitten se on mun poika...

Minä tiedän tunteesi, elin itse samanlaisessa tilanteessa ja ainut keino oli ero, nyt vuosia jälkeenpäin ajattelen, niin oli paras. Mitä traumoja ja vammoja se mies olisikaan saanut aikaan. Henkisissäkin oli tarpeeksi. Hyvin meillä alkoi mennä, kun se jatkuva naljailu loppui, kun olimme omassa asunnossa ilman miestä. Pystyi olemaan oma itsensä. Hyvä, kun saat viikon aikaa, silloi jo pystyy paljon. Tulisin mielelläni vaikka sinulle avuksi.

Tuollaista se usein on, tuollaisissa perheissä... Tainnut jäädä (molemmilta) kaikki koulut käymättä (kirjoitustyylisi perusteella)?

Mutta joo, ei muuta kuin yhteys paikkakunnan sossuun, sieltä kyllä neuvovat eteenpäin - lapset ovat tilanteeseenne täysin syyttömiä, säästä heidät siis siltä.

Kirjoitustyyli voi näissä viesteissä olla jotain muuta kuin koulujen käymättömyys. Olen käynyt yliopistotasoisen koulutuksen ja nyt olen väitöskirjani on loppusuoralla. En viitsi vain kovasti näissä viesteissä paneutua kirjoitusvirheisiin kun kirjoitan niin nopeasti. Ei siis ole koiran karvoihin katsomista......

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mietityttää, että entä eron jälkeen, kun lapset ovat isällään.. Mitenhän mies silloin käyttäytyy..?

Meillä mies, opistotasoisen koulun käynyt ei edes halunnut tavata lapsiaan. Hänen sanojensa mukaan "mokomia penikoita". Kun on vaara,että lapsiin kohdistuisi väkivaltaa, niin tapaamisoikeutta ei edes myönnetä. Tässäkin on kyllä paikkakunta kohtaisia eroja.

Yhteistyössä