Kuinka isot lapset teillä vielä nukkuu päikkärit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutzi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mutzi81

Aktiivinen jäsen
03.07.2006
6 059
0
36
Kun eilen naapuri sanoi että heidän kohta 6v nukkuu vielä päikkärit, joskus jopa kolme tuntia! Olin että häh?? :o Ei meidän poika oo nukkunut enää yli 2 vuotiaana vaikka kuinka ois yrittänyt!

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Kun eilen naapuri sanoi että heidän kohta 6v nukkuu vielä päikkärit, joskus jopa kolme tuntia! Olin että häh?? :o Ei meidän poika oo nukkunut enää yli 2 vuotiaana vaikka kuinka ois yrittänyt!

Ei ole meidänkään 2-vuotias nukkunut enää moneen kuukauteen. Meillä on kaikki lapset olleet samaa kastia. Yöllä vetelevät sitten kellon ympäri.

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Miten ihmeessä saat illalla sitten yöunille? Meillä poika menee kasin maissa nukkumaan. Kukkuisi kyllä vähintään puoleen yöhön jos päikkärit nukkuis.

Hyvin.
Menee nukkumaan kello 21.00 ja melko usein nukkuu jo 15min päästä..
Tietenkin poikkeuksiakin on joskus,että kukuu vielä puolenyön aikoihin,mutta harvoin.

Heh...mä oon 37 ja tarviin vähintään tunnin päiväunet ;), muuten oon niin kiukkunen illalla, ettei mua kato susikaan ;)
Mut lapsista...eskarilainen ja tokaluokkalainen eivät tosiaankaan nuku päivällä, päiväunet lopetettu joskus 3-4vuotiaana, vajaa 2v nukkuu parisen tuntia päivällä ja yöllä n.10h, nuo isommatkin vetelee tuollaset 10h yöunet

Kuopus 2v nukkuu, esikoinen 5,5v ei oo nukkunut moneen vuoteen, mies 33v nukkuu aina kun voi ja mä 37v nukun aina kun voin.

Jos meidän esikoinen nukkuis päikkärit niin varmaan kävis maate koko yönä :D

Yhteistyössä