Kuinka isot imetysliivit ostan?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Pitäisi pikkuhiljaa ruveta ostamaan imetysliivejä synnytyksen jälkeistä aikaa varten. Olen nyt rv 33 ja tissit ovat suurentuneet hyvin hyvin vähän, mutta entiset liivit menevät vielä hyvin. Normaalisti minulla on siis B-kuppi ja samassa on pysytty raskausaikana. Ostanko C-kupilliset imetysliivit vai kuinka paljon ne tissit turpoaa kun maito nousee?
 
"vieras"
Mä ostin nyt rv 34+ viikolla sen kokoiset kuin nyt on rinnat (85E), isompia ei kaupasta löytynyt. Kätilöltä sain ohjeeksi ostaa ensin sen kokoiset mitkä nyt menee ja myöhemmin isommat kun maito nousee kunnolla ja ettei kannata ostaa kalliita nyt. Ostin h&m:ltä.
 
----
Osta kokoa suuremmat, joustavaa materiaalia. Toki JOILLAIN suurentuu rinnat enemmänkin, mutta olen täältä aikaisempia gallupeja lukenut ja kokoa suurempi on kyllä useimmille riittävä.
 
jpoo
KAnnattaa ostaa sellaiset joustavat missä koot taitaa olla kirjaimilla, niin menee hyvin, ja on varsinkin alussa tosi hyvät, kun käyttämään ympäri vuorokauden mahdollisesti. Sitten kun on maidontulo tasaantunut, niin voi käydä ostamassa lisää rintsikoita jos tarpeen.

Itellä ei juuri suurentunut rinnat, toki oli muhkeammat ja noin, mutta ei juuri kuppikokoon vaikuttanut, kun usein niissä on se liivinsuoja-vara.
 
"Piparnakkeli"
Osta alkuun HM:ltä vaikka sellanen imetystoppi, joustaa mukavasti, tukee rintoja ja toimii imetyksessä. Mulle tuli yllärinä että kuppikoko kasvoi parhaimmalle hetkelle 3 koko suuremmaksi ja jäi lopulta 2 kuppikokoa suuremmaksi, lisäksi rinnanympärys kasvoi seuraavaan kokoon (liekö kylkiluut taipuneet uuteen muotoon) en olisi löytänyt kyllä etukäteen sopivia liivejä.
 
Itselläni koko suureni vain hetkeksi ja kuukausi ennen synnytystä ostetut liivit olivat sopivan kokoiset.

Ja kannattaa ostaa yhdet topatut. Itse huomasin, että
liivisuojat "näkyivät" läpi tiukempia paitoja käytettäessä. Toppaamattomilla liiveillä siis.
 

Yhteistyössä