Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Positiivisesti, kannustaen, luotettavasti. Tutkimusten mukaan isän merkitys tytön itsetunnolle on suurempi kuin äidin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kunpa tietäisinkin:Meillä isä on aina vähätelllyt minua.
Kun kerrottiin mieheni kanssa meidän kihlauksesta, isä kysyi mieheltäni "Meinaatkos viiä tyttären?" Lopuksi tokaisi vielä "VIE VAIN!"
Alkuperäinen kirjoittaja mami:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Positiivisesti, kannustaen, luotettavasti. Tutkimusten mukaan isän merkitys tytön itsetunnolle on suurempi kuin äidin![]()
sekä suuresti ihailla!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja mami:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Positiivisesti, kannustaen, luotettavasti. Tutkimusten mukaan isän merkitys tytön itsetunnolle on suurempi kuin äidin![]()
No, ei överiksi tarvitse vetää, mutta kyllä varmaan vanhempien, äidin ja isän, olisi ihan hyvä puhua lapsilleen kunnioittavasti ja antaa lastenkin tietää, että ovat ylpeitä. Ja kannustaa lapsen heikoissa kohdissa, ja huomata myöskin se, mitä lapsi osaa hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja mami:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja mami:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Positiivisesti, kannustaen, luotettavasti. Tutkimusten mukaan isän merkitys tytön itsetunnolle on suurempi kuin äidin![]()
No, ei överiksi tarvitse vetää, mutta kyllä varmaan vanhempien, äidin ja isän, olisi ihan hyvä puhua lapsilleen kunnioittavasti ja antaa lastenkin tietää, että ovat ylpeitä. Ja kannustaa lapsen heikoissa kohdissa, ja huomata myöskin se, mitä lapsi osaa hyvin.
tarkoitin tulla sitä, että isät sanoisivat tyttärelleen: "olet kaunis,liikut sievästi,tuo asu pukee sinua,ym. ihastelua.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja mami:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja mami:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Positiivisesti, kannustaen, luotettavasti. Tutkimusten mukaan isän merkitys tytön itsetunnolle on suurempi kuin äidin![]()
tarkoitin tulla sitä, että isät sanoisivat tyttärelleen: "olet kaunis,liikut sievästi,tuo asu pukee sinua,ym. ihastelua.
En kyllä ihan tuollaista haluaisikaan. Tai en ainakaan osaisi kuvitella omalta isältäni *oksettaa*
:x
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Miksihän toiset ihmiset osaa sen kannustamisen ja toiset vähättelemisen senkin edestä?
Meillä kannustetaan ja kehutaan lapsia. Minun perheessäni niin ei ole tehty.
Jostain olen sen kuitenkin "oppinut" vai liekö sitten ihan vaan luonteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Miksihän toiset ihmiset osaa sen kannustamisen ja toiset vähättelemisen senkin edestä?
Niin, samantyylistä kokemusta. :/ Ei lapsuudenkodissani vähätelty, mutta ei liiemmin kehuttukaa. Äitini oli oppinut ettei lapsia saa kehua ettei nämä ylpisty. Itselläni kesti koulussakin jonkin aikaa ennen kuin ymmärsin olevani monessa aiheessa luokkani parhaita, kuvittelin olevani muita huonompi kun äiti ei koskan kommentoinut töitäni muuta kuin laittamalla nimensä alle. Kaverit taas saivat kiitosta ja palkintoja suorituksistaan.
Miehellä samaa kokemusta ja siksi ollaan noita kovasti kehuttu ja kannustettu. :heart: Meidän silmissä ovat aina maailman ihanimpia, rakaimpia, kauneimpia ja taitavimpia lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:mun miehella on yksi tuttu joka puhuttelee tyttariaan leikin varjolla jopa harskisti. Saattaa sanoa, etta pyyhipa nuo spermat pois suupielesta (jos tytolla jotain ruokaa suupielessa) jne. tytto siis 15-v. musta tuollainen on alloa ja isalta epasopivaa huumoria. olen kai vanhanaikainen. en haluaisi, etta mieheni puhuttelisi tytartamme noin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Miksihän toiset ihmiset osaa sen kannustamisen ja toiset vähättelemisen senkin edestä?
Niin, samantyylistä kokemusta. :/ Ei lapsuudenkodissani vähätelty, mutta ei liiemmin kehuttukaa. Äitini oli oppinut ettei lapsia saa kehua ettei nämä ylpisty. Itselläni kesti koulussakin jonkin aikaa ennen kuin ymmärsin olevani monessa aiheessa luokkani parhaita, kuvittelin olevani muita huonompi kun äiti ei koskan kommentoinut töitäni muuta kuin laittamalla nimensä alle. Kaverit taas saivat kiitosta ja palkintoja suorituksistaan.
Miehellä samaa kokemusta ja siksi ollaan noita kovasti kehuttu ja kannustettu. :heart: Meidän silmissä ovat aina maailman ihanimpia, rakaimpia, kauneimpia ja taitavimpia lapsia.
"Taisit pyytää kaverin kylään vaan siivoamaan" sanottiin jos yhdessä kaverini kanssa siivottiin.
"Eipä tuo sinun lauluäänesi tuolta oikein kuulu, ei kummonen " sanottiin kun nauhotin omaa lauluani ( tästä tosin isäni kehui, äitini mollasi ).
"Sinusta tulee yhtä lihava kuin naapurin täti" sanoi isäni vaikka olen aina ollut pieni ja hoikka.
Koskaan ei kysytty kuulumisia tai mitään. Koskaan ei saanut itkeä tai surra, koska siitä ei kuulema ole mitään hyötyä. Jos joku kuoli niin "sellasta elämä vaan on".
"Olet liian herkkä" sanottiin kun itkin kun ystävä oli auto-onnettomuudessa.
:/
Murrosiästä ei puhuttu. Seksistä ei puhuttu. Vaaroista ei puhuttu.
Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:mun miehella on yksi tuttu joka puhuttelee tyttariaan leikin varjolla jopa harskisti. Saattaa sanoa, etta pyyhipa nuo spermat pois suupielesta (jos tytolla jotain ruokaa suupielessa) jne. tytto siis 15-v. musta tuollainen on alloa ja isalta epasopivaa huumoria. olen kai vanhanaikainen. en haluaisi, etta mieheni puhuttelisi tytartamme noin.