Kuinka ihminen voi olla näin jäykkä

  • Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
ja särkeväinen?

Syksy pitäisi kieltää lailla! |O Ei osaa nukkua, kun särkee ja kun ei nuku, särkee...

*sori, turhaa riehumista, fibromyalgiasäryt eivät paikkoja riko, mutta nyt jurppii kuitenkin*
 
Miulla ei oo kumpaakaan vaan silti oon jstn syystä aamusin jäykkä ja kipee,siis jalat.Mut äiteellä reuma ja siskolla fibro jtn tiiän kyl mistä puhutte.Ja et sie turhasta valita :hug: kyllä sen fibron kanssa eläminen on myös vuoristorataa,siskolla on välillä kipupäivinä rannetuet ja hyvä jotta pystyy mtn tekee,joutu jättää kokoonpano työt aikanaan lääkärin todistuksella,toisinaan tanssii suurinpiirtein ripaskaa.
Voimia kipuilijoille :hug:
Mie ite oon se kurja-jäykkä-muutenvaan...
 
Tuommoinen märkä ja kylmä on pahempi kuin oikea talvi, siis pakkanen. JOtenkin toi kosteus imeytyy luihin ja ytimiin eikä mikään pidä sitä kropan ulkopuolella, mutta pakkaselta voi suojautua kunnon vaatteilla. Kaikkein pahinta on veto. Alkaa vasemman käden keskisormen 1. niveltä särkeä ja sit kohta särkeekin kaikki nivelet.
 
KattiMatikainen
Täällä minä taasen tuskailen molempien tautien kanssa! Siis nivelreuma ja fibro. Kyynärpää tulehtui eilisen aikana ja ajan sain vasta huomiseksi piikitettäväksi. Vittu että on käsi kipee!!!
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja KattiMatikainen:
Täällä minä taasen tuskailen molempien tautien kanssa! Siis nivelreuma ja fibro. Kyynärpää tulehtui eilisen aikana ja ajan sain vasta huomiseksi piikitettäväksi. Vittu että on käsi kipee!!!
Aaaauts! :hug:

Onko akupunktiosta apua kivunlievitykseen? Minulla se toimii todella hyvin.
 
TT
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja KattiMatikainen:
Täällä minä taasen tuskailen molempien tautien kanssa! Siis nivelreuma ja fibro. Kyynärpää tulehtui eilisen aikana ja ajan sain vasta huomiseksi piikitettäväksi. Vittu että on käsi kipee!!!
Aaaauts! :hug:

Onko akupunktiosta apua kivunlievitykseen? Minulla se toimii todella hyvin.

Mulla taas pahentaa fibrakipuja, alkaa kauhee viiltely...
 
Aivan sama juttu rahikaisella. :( Ristiselkä on niiiin tajuttoman kipiä ettei mitään rajaa. Sen lisäksi sormien nivelet temppuilee aika-ajoin, niitä särkee ja on ihan tööt. Jostain mulle pamahti vielä aivan käsittämättömät vatsakivut.. Alavatsaa kramppaa niin pirusti että tuntuu kuin synnyttämässä olisin. Nyt ei oo kivaa.
 

Yhteistyössä